هوآوی اکوسیستم شرکای تلکو را توسعه می‌دهد

0

هوآوی برنامه شرکای سیستم عامل تلکوی خود را توسعه داده است و این کار را از طریق تحریک رویکردها و راهکارهای مشترک با شرکت «سرویس» انجام داده است.

به علاوه این شرکت اعلام کرده است که یک تفاهم‌نامه را با اینفوسیز( Infosys ) امضا کرده است تا راهکارهای مشترکی را پیدا کنند. این برنامه برای ایجاد روابط شراکتی طراحی شده است که تحول دیجیتالی ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی را تسریع می‌کند.

این برنامه که در وهله اول روی فروشندگان خدمات تحویل متمرکز است تا خدمات تحویل پروژه را تقویت کند، باید تا امروز بیش از ۱۰۰۰ مهندس مجاز برای تکمیل ۵۷ پروژه مختلف در ۳۹ کشور در سراسر دنیا داشته باشد.

کن کانگ، رئیس بخش نرم‌افزار هوآوی  می‌گوید این شرکت روی استفاده از دانش عمیق صنعت تلکو متمرکز است تا محصولات نرم‌افزاری نوآورانه‌ای را ارائه دهد که از پتانسیل تحول عملکرد کاری مشتریان خود برخوردار است.

کن کانگ می گوید:”ما می‌خواهیم اکوسیستم شراکت خود را بیشتر گسترش دهیم تا «سرویس»( Service) نیز در آن گنجانده شود به طوریکه در آن بتوانیم استفاده از مزایای پروژه را تسریع ، خطر تحول را کاهش داده و هزینه انتقال مشتریان خود را بهینه‌سازی کنیم.”

این تفاهم‌نامه بین هوآوری و «ایفوسیز» که هدفش توسعه این برنامه است، محصولات پیشرفته هوآوری را در بر می‌گیرد و از تخصص «اینفوسیز» در حوزه مشورت، یکپارچگی سیستم‌ها و توسعه اپلیکیشن استفاده می‌کند.

کانگ می‌گوید هر دو طرف به دنبال نوآوری و آزمایش‌های مشترک است تا راهکارهایی را برای مشتریان و شرکای کاری تقویت کند. آوی کولشرستا، رئیس صنعت رسانه‌های ارتباطات، سرگرمی و کسب و کار جهانی در اینفوسیز، می‌گوید: “این اتحاد از نوآوری در محصول هوآوی و نوآوری در خدمات اینفوسیز استفاده می‌کند تا راهکارهای مشترک منحصر به فردی را ایجاد کند که به تجدید و ایجاد ارزش برای صنعت خدمات ارتباطات کمک کند. به علاوه این مزیت در اختیار «اینفوسیز» قرار می‌گیرد تا بتواند در مشاوره به مشتریان خود درباره محصولات هوآوی کمک کند.”

کانگ می‌گوید این همکاری به دو طرف کمک می‌کند تا موفقیت تحول دیجیتال و بهبود عملکرد کاری را برای مشتریان خود برانگیزد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.