هف‌هشتاد؛ می‌خواهد اپ زندگی ایرانی‌ها باشد

0

یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن هف‌هشتاد این است که کاربر می‌تواند به بخش پرداخت قبض برنامه رفته و با استفاده از بارکدخوان داخلی نرم‌افزار، بدون نیاز به وارد کردن شناسه‌ها قبض را پرداخت کند. این اپلیکیشن قابلیت‌های زیاد دیگری نیز دارد که در اینجا به برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن اشاره می‌کنیم:

 کاربر می‌تواند از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل شارژ بخرد

قبوض ایرانسل و همراه اول را برای خود و نزدیکان پرداخت کند

اعتبار باقی‌مانده ایرانسل، همراه اول و رایتل را مشاهده کند

گزارش قبض میان‌دوره و پایان‌دوره خطوط دائمی همراه اول را دریافت کند

برای دوستان تنها با وارد کردن شماره آن‌ها شارژ ارسال کند

موجودی کارت‌های بانکی عضو شتاب خود را مشاهده کند

پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن، وقتی برنامه را برای اولین بار اجرا می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن خود را وارد کرده و یک پیامک برای تایید شماره موبایل دریافت کنید. به‌محض دریافت این پیامک، کد ارسالی را وارد کرده و وارد برنامه شوید.

در صفحه اصلی، گزینه‌های شارژ سیم‌کارت اعتباری، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبض، خرید بسته ترکیبی، خیریه، گزارش تراکنش، تکرار آخرین تراکنش و تنظیم خدمات مورد علاقه وجود دارد.

وقتی می‌خواهید قبض خود را پرداخت کنید، با انتخاب گزینه پرداخت قبض وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن گزینه‌های قبض موبایل، قبض خدماتی، ADSL  و WIMAX وجود دارد. برای مثال اگر می‌خواهید قبض موبایل خود را پرداخت کنید، ابتدا باید شماره موبایل مورد نظر را وارد کنید و سپس با انتخاب گزینه تایید، مبلغ پایان‌دوره و میان‌دوره را مشاهده خواهید کرد. سپس با انتخاب گزینه مورد نظر، وارد مرحله پرداخت می‌شوید که باید شماره کارت و رمز دوم خود را وارد کنید. در نهایت با فشار دادن گزینه پرداخت، قبض خود را پرداخت کنید. همچنین می‌توانید از گزینه بارکد‌خوان استفاده کنید.

یکی از گزینه‌های جالب و نوآورانه این اپلیکیشن، گزینه خیریه است. اگر می‌خواهید به یک موسسه خیریه کمک کنید اما موسسه معتبر و مناسبی را نمی‌شناسید، می‌توانید در این اپلیکیشن با گزینه خیریه، کمک مالی خود را به نیازمندان ارسال کنید. با انتخاب این گزینه، وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن فهرستی از موسسات خیریه معتبر ذکر شده است؛ اعم از محک، انجمن ام‌اس، کمیته امداد، ستاد دیه و… پس از انتخاب موسسه مورد نظر، مبلغ را وارد می‌کنید و گزینه پرداخت را فشار می‌دهید. سپس مراحل پرداخت را مرحله به مرحله انجام خواهید داد.

شما می‌توانید در تنظیم خدمات مورد علاقه، گزینه‌هایی را که می‌خواهید در صفحه اصلی نمایش داده شوند، مشخص کنید. از بین این گزینه‌ها فقط می‌توانید چهار مورد را انتخاب کنید.

در قسمت «دعوت دوستان به هف‌هشتاد» می‌توانید دوستان و آشنایان خود را به استفاده از این اپلیکیشن دعوت کنید. البته باید گفت که این قابلیت هنوز در حال تکمیل است و در حال حاضر ارائه نمی‌شود. قسمت «پذیرندگان» نیز در حال تکمیل است.

در منوی اصلی این اپلیکیشن نیز گزینه‌های دیگری قرار گرفته است؛ برای مثال یک گزینه برای مدیریت کارت‌ها است، یا مدیریت پروفایل. همچنین در این برنامه برای بالا بردن سطح کارایی و برآوردن نیازهای کاربران، گزینه‌ای برای ارسال انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند از طریق آن و با ثبت نام و نام‌خانوادگی، نشانی ایمیل و متن پیشنهاد یا انتقاد خود، توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن را از نظرات و ایده‌های خود مطلع کنند. به‌علاوه کاربران می‌توانند از طریق تلگرام، اینستاگرام، شماره تلفن و وب‌سایتی که در قسمت ارتباط با ما قید شده است، با مسئولان این اپلیکیشن در ارتباط باشند.

در کل می‌توان گفت این اپلیکیشن، طراحی ساده و کاربرپسندی دارد. اگر می‌خواهید امور مربوط به پرداخت‌های روزانه و عادی خود را انجام دهید، این اپلیکیشن می‌تواند در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی کند. تنها چیزی که نیاز دارید، دانلود و نصب این اپلیکیشن و دریافت رمز دوم کارت بانکی خود است. همچنین برای انجام کارهای مربوطه باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

هف‌هشتاد اپلیکیشنی است که به کاربران امکان می‌دهد قبض‌های تلفن، آب و برق و گاز و… را پرداخت کنند و از مبلغ قبوض مطلع شوند. از سوی دیگر نیز، این اپلیکیشن قصد دارد فرهنگ کمک‌رسانی و توجه به نیازمندان در زمینه‌های مختلف را در بین مردم به‌وجود آورد و امکاناتی را برای تسهیل در ارسال کمک‌های مالی به موسسات خیریه فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.