نت‌ایز، یکی از همان چینی‌های همه فن‌حریف است

0

نت‌ایز (NetEase) یک شرکت فناوری اینترنتی چینی است که خدمات آنلاین را در حوزه محتوا، جامعه، ارتباطات و تجارت ارائه می‌دهد. این استارتاپ در سال ۱۹۹۷ راه‌اندازی شد و در حوزه توسعه خدمات اینترنتی به چین پیشرو است. امروز، نت‌ایز برخی از بازی‌های کامپیوتری و همراه آنلاین چین، خدمات تبلیغاتی، خدمات ایمیل و پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی را ایجاد و اداره می‌کند. این یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی ویدئویی در دنیاست.

نت‌ایز برخی ‌بازی‌های آنلاین چین مانند فانتزی وست‌وارد جرنی ۲ و نیو وست‌وارد جرنی آنلاین ۲ و نیز سایر بازی‌ها مانند تیان‌ایکسیا ۳، گوست ۲ و غیره را تولید کرده است. این شرکت با همکاری شرکت سرگرمی بلیزارد برخی از بازی‌های آنلاین بین‌المللی در چین مانند ورلد آو وارکرفت، استار کرفت ۲ و دیابلو ۳ را اداره می‌کند.

نت‌ایز دسترسی چند‌پلتفرمی به خدمات ارتباطی و اجتماعی رایگان و پولی، اعم از وب‌سایت‌ها، کانال‌های محتوا، اپلیکیشن پیام‌رسانی فوری اجتماعی یی‌چت، اپلیکیشن اخبار همراه نت‌ایز، فرهنگ لغت یودوا و خدمات یادداشت‌برداری فضای ابری یودوا را ارائه می‌دهد.

نت‌ایز یکی از ارائه‌دهندگان خدمات ایمیل رایگان در چین است که قابلیت‌هایی مانند جست‌وجوی صوتی و تشخیص چهره را ارائه می‌دهد. به علاوه این شرکت خدمات ایمیل پولی را برای کاربران شرکتی عرضه می‌کند. سایر محصولات آنلاین ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از: خدمات سرگرمی ویدئویی آنلاین مانند بوبو و سی‌سی.

این شرکت به سرعت از زمان تاسیس خود در ژوئن سال ۱۹۹۷ رشد کرد و دلیل آن سرمایه‌گذاری شرکت روی فناوری موتور جست‌وجو و بازی‌های آنلاین چند‌نفره بود. دینگ‌ لی که به ویلیام دینگ نیز معروف است، بنیانگذار و مدیرعامل نت‌ایز است. او به توسعه شبکه‌های کامپیوتری در چین کمک شایانی کرده است. طبق فهرست ثروتمندان چین ۲۰۱۳، او ۲۵امین فرد ثروتمند در چین بوده ‌و ۴٫۲میلیارد دلار سرمایه داشته است. کسب‌و‌کارهایی که شرکت او انجام می‌دادند به شرح زیر است:

بازی‌های کامپیوتری و همراه: ارائه‌دهنده بازی‌های آنلاین به کاربران اینترنتی در چین، صادرکننده مجوز بازی‌ها،‌ توسعه‌دهنده و ناشر بازی‌های همراه.

رسانه اینترنتی: اداره یک شبکه اپلیکیشن‌های همراه، خدمات و پلتفرم‌های ارتباط اجتماعی و نیز پورتال‌های اینترنتی با محتوای غنی.

خدمات ایمیل: یکی از ارائه‌دهندگان خدمات ایمیل رایگان در چین.

  محصولات یودوا: ابزارهای آنلاین تخصصی اعم از فرهنگ لغات یودوا، یادداشت فضای ابری یودوا و Huihui.cn.

  تجارت الکترونیک: خدمات در دسترس مصرف‌کنندگان چینی روی دسکتاپ و دستگاه همراه اعم از Kaola.com، پلتفرم تجارت الکترونیک شرکت، خدمات پخش ویدئوی آنلاین و محصولات بیمه.

  بازی‌های کامپیوتری برتر

بازی‌های همراه.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.