متولی صدور مجوز کسب‌وکارهای مجازی کیست؟

0

کنفرانس خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران روز سه‌شنبه، ششم آذرماه در محل این سازمان برگزار شد.

در کنفرانس خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، محمدباقر اثنی‌عشری‌ رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، محمدرضا حدادی‌ خزانه‌دار سازمان و سیدعلی آذرکار‌ دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در ابتدای این کنفرانس، اثنی‌عشری ضمن بیان اهمیت شفافیت مالی در سازمان نظام صنفی و انتشار صورت‌های مالی‌ روی سایت سازمان، منابع مالی سازمان را ۱۸۰۰میلیارد تومان دانست و اظهار کرد که این مبلغ از حق عضویت بیش از ۴۰۰۰ عضو سازمان به دست می‌آید.

رئیس هیات مدیره نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، درباره میزان درآمدهای الکامپ توضیح داد. او این درآمد را به نظام صنفی رایانه‌ای کل کشور مربوط دانست و گفت: «میزان درآمدهای الکامپ امسال، رشدی حدودا دو‌برابری داشته است.»

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران درباره متولی صدور مجوز کسب‌وکارهای اینترنتی بیان کرد: «سازمان نظام صنفی بر مبنای قانون مصوب مجلس و آیین‌نامه اجرایی دولت فعالیت می‌کند. درباره کسب‌وکارهای فضای مجازی مقداری تداخل ماموریت بین اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و سازمان وجود دارد. در حال حاضر مشغول مذاکرات برای حل این تداخل هستیم و فعلا مهلتی ۶‌ماهه از وزارت صمت گرفته شده تا در این مدت کسب‌وکاری به علت نداشتن مجوز، با توقف روبه‌رو نشود.»

اثنی‌عشری ادامه داد: «این تعارض میان وظایف سازمان و اتحادیه، در دو منطقه استان یزد و شهرستان تهران رخ داده بود و برخی از کسب‌وکارها با تهدید پلمب و فیلترینگ مواجه شده بودند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.