متناسب با دستاوردهایتان تبلیغ کنید

0

شناخت مناطق مختلف جهان برای ارائه راهکارهای بازاریابی بسیار اهمیت دارد چراکه هر قدر یک نام تجاری بتواند به شناخت بهتری از تفاوت‌های فرهنگی و منطقه‌ای مشتریان خود دست پیدا کند، مطمئنا راهکارهای بازاریابی مناسب‌تر و کارآمدتری را به کار خواهد بست و به نتایج بهتری دست خواهد یافت؛ در همین زمینه نیز یکی از استراتژی‌های جدید آژانس تبلیغاتی Havas که از شرکت‌های معروف و موفق بازارایی جهان به شمار می‌رود، تحت عنوان استراتژی منطقه‌ای، بر همین نکته تمرکز دارد.

این شرکت با متمرکزشدن بر منطقه آمریکای شمالی، سعی دارد تا با شناخت بهتر مخاطبان این منطقه از جهان، فعالیت‌های بازاریابی خود را مطابق با دستاوردهای جدید خود در این منطقه ارائه کند. آژانس تبلیغاتی هاواس به عنوان یکی از شبکه‌های موفق تبلیغات بین‌المللی در جهان شناخته می‌شود که تاکنون اقدامات خلاقانه و متفاوتی را در راستای فعالیت‌های بازاریابی خود ارائه داده و در میان برندهای مشهور جهان به عنوان یک شرکت کارآمد تبلیغاتی شناخته می‌شود.

این آژانس که در سال ۱۸۳۵ در پاریس پایه‌گذاری شده بود، شبکه‌های بازاریابی خود را به مرور در سراسر جهان گسترش داده و با اتخاذ راهکارهای جدید و به‌روز، جایگاه خاص خود را در میان دیگر شرکت‌های همتای خود در جهان پیدا کرده است. جدیدترین استراتژی که این آژانس در ارائه برنامه‌های تبلیغاتی خود در پیش گرفته است، تمرکز بر استراتژی منطقه‌ای است، به این معنا که تمرکز بر مناطق خاصی از جهان را در دستور کار خود قرار داده و با شکل‌دهی یک تیم کارآمد و رهبری مناسب، تمرکز اصلی خود را در منطقه آمریکای شمالی قرار داده است.

این شرکت از طریق تغییراتی که در کادر مدیریتی و رهبری تیم بازاریابی خود ایجاد کرده است، سعی دارد تا روش‌های کارآمدتر و مناسب‌تری را در راستای انجام فعالیت‌های خود در منطقه مذکور به کار گیرد. به‌کارگیری استراتژی مدیریت منطقه‌ای که در اینجا آمریکای شمالی است، نشان‌دهنده اهمیتی است که این شرکت به شناخت درست مصرف‌کنندگان می‌دهد. این شبکه جهانی به سوی مشتری‌محور‌بودن حرکت کرده و با تمرکز بر منطقه جغرافیایی خاص و استخدام مدیرانی که منطقه مذکور را به‌درستی می‌شناسند، به دنبال درک بهتر و درست‌تری از مشتریان این منطقه خاص است.

تمرکز بر آمریکای شمالی این فرصت را به آژانس  هاواس می‌دهد که با شناخت بیشتر مخاطبان این منطقه، علایق، نیازها‌ و سلایق آنها، راهکارهای بازاریابی خود را برای برندهایی ارائه دهد که در منطقه مذکور مخاطبان بالقوه بیشتری داشته و در نهایت تأثیرگذاری نام تجاری آنها بهتر انجام شود و به فروش بیشتر برسند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.