مایکروسافت تبلیغات آزاردهنده را فیلتر می کند

0

مایکروسافت به انجمن صنعتی اتحاد برای تبلیغات بهتر پیوسته است. این انجمن قصد دارد تا قبل از اینکه مصرف‌کنندگان بیشتری تبلیغات دیجیتالی را مسدود کنند، بازاریابی آنلاین را بهبود بخشد.

این انجمن پیشنهاد می‌دهد که مرورگر مایکروسافت اج بتواند در نهایت تبلیغاتی را که از نظر انجمن آزاردهنده هستند، به طور یک طرفه مسدود کند.

گوگل، یکی دیگر از اعضای این انجمن، تایید کرده است که مرورگر کروم از اوایل سال آینده تبلیغات آزاردهنده را فیلتر خواهد کرد.

در پاسخ به این سوال که آیا مایکروسافت نیز این راه را پیش خواهد گرفت یا خیر، سخنگوی شرکت اظهار کرد که مایکروسافت “با همکاری شرکای صنعتی خود به توسعه و اعمال استانداردهایی که تاثیر مثبتی روی مصرف‌کنندگان و کل جامعه تبلیغات آنلاین می‌گذارند، کار خواهد کرد.”

او گفت: “ما در حال حاضر از طریق یک طرح عملیاتی کار را پیش می‌بریم، و اطلاعات دیگری برای انتشار نداریم.”

ایده اتحاد برای تبلیغات بهتر آن است که سهامداران صنعت، از تولیدکنندگان مرورگر گرفته تا ناشران و تبلیغ‌کنندگان، بهتر است برخی از قالب‌های تبلیغاتی کم طرفدار خود را حذف کنند تا اینکه مصرف‌کنندگان فناوری مسدود کردن تبلیغات مستقل را برای حذف تبلیغ در دستگاه خود نصب کنند.

اعضای این گروه عبارتند از پروکتر اند گامبل، یونی‌لور، فیسبوک، تامسون رویترز، واشنگتن پست، اداره تبلیغات تعاملی، انحمن تبلیغ‌کنندگان ملی و غیره.

ریک وان در کوی، معاون تبلیغات مبنی بر جستجوی مایکروسافت، در وبلاگ خود نوشته است که “در مایکروسافت، ما به پشتیبانی و همکاری با صنعت تبلیغات آنلاین معتقد هستیم تا استانداردهایی را که کاربرد اکوسیستم دیجیتال را برای مصرف‌کنندگان، بازاریاب‌ها و ناشران بهتر می‌کنند، توسعه دهیم.”

در همین راستا شرکت مایکروسافت به اتحاد برای تبلیغات بهتر (CBA) پیوسته است. از طریق پلتفرم‌های تبلیغاتی مایکروسافت، و مجموعه خدمات آن برای مصرف‌کنندگان، این شرکت قصد دارد کمک شایانی به بهبود و تضمین استانداردهای تبلیغات در وب ارائه دهد.

مایکروسافت متعهد است با شرکای صنعت خود و اتحاد برای تبلیغات بهتر همکاری کند تا به توسعه و اعمال استانداردهایی ادامه دهد که تاثیر مثبتی روی مصرف‌کنندگان و کل جامعه تبلیغات آنلاین می‌گذارند.

از نظر جیسون کینت، مدیرعامل دیجیتال کانتنت نکست، یک انجمن تجاری برای ناشران انلاین و یکی از اعضای انجمن اتحاد برای تبلیغات بهتر، ورود مایکروسافت به این انجمن اقدام مثبتی است زیرا موفقیت آن مستلزم آن است که تمام سهامداران اصلی گرد هم جمع شوند.

کینت می‌گویند: “تنها تردید من این است که در گذشته گزارش شده است مایکروسافت مانند گوگل مبلغی را برای داشتن تبلیغات خود که توسط مسدودکنندگان تبلیغات در فهرست سفید قرار گرفته اند، پرداخت می‌کند. ما می‌خواهیم این اقدام گوگل فوراً متوقف شود.”

ادبلاک پلاس هزینه‌هایی را از شرکت‌های بزرگ دریافت می‌کند تا در برنامه تهیه فهرست سفید آنها شرکت کند. سخنگوی شرکت مایکروسافت به درخواست برای ابراز نظر درباره این موضوع پاسخ نداده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.