ماشین لباسشویی پاناسونیک لباس را تا می‌زند

0

دستگاه جالبی که لباس‌های تمیز شما را تا کرده و برای قرار‌دادن در کمد لباس‌ها آماده می‌کند. این ماشین لباسشویی روباتیک نمونه اولیه‌ای است که به‌زودی از سوی شرکت پاناسونیک به آشپزخانه‌های شما هدیه داده می‌شود. این دستگاه بزرگ تنها گوشه‌ای از مصارف فناوری در امور روزمره را نشان می‌دهد.

طرز کار این ماشین به شرح زیر است: یک محفظه کشویی باز می‌شود و لباس‌های کثیف در آن قرار می‌گیرند. یک دوربین برچسب لباس‌ها را اسکن می‌کند تا دستورالعمل تولیدکننده در خصوص دمای آب و سایر جزئیات را بررسی کند و لکه‌های روی لباس را تشخیص می‌دهد.

سپس دستگاه لباس‌ها را شسته و خشک می‌کند. پس از آن بازوهای روباتیک لباس‌های تمیز را برمی‌دارد، تا می‌کند و روی هم قرار می‌دهد. این ماشین ساستینبل مینتینر (Sustainable Maintainer) نام دارد و شرکت پاناسونیک آن را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی در برلین به نمایش گذاشته است.

توبیاس وبی، یکی از کارمندان پاناسونیک، می‌گوید: «کار با این دستگاه بسیار ساده است. تنظیمات بهینه و ساده‌ای دارد. لازم نیست دیگر نگران تنظیمات یا ماده شوینده این ماشین لباسشویی باشید.» نوئمی بسدس، یکی دیگر از کارمندان شرکت، می‌گوید: «این دستگاه همه کارها را به طور خودکار انجام می‌دهد؛ از شستن لباس‌ها گرفته تا خشک‌کردن و تا‌کردن آنها. شما می‌توانید اینگونه در وقت خود صرفه‌جویی کنید. این دستگاه هر لباس را مطابق با تنظیمات مناسب آن می‌شوید و در نتیجه لباس‌های شما دوام بیشتری پیدا خواهند کرد.»

این شرکت همچنین یک نمونه اولیه از یخچال را معرفی کرده ‌که با فشار دادن یک دکمه در اپلیکیشن، مواد غذایی را به طور مستقیم به شما می‌دهد. یخچال مووِبل حسگرهایی دارد که اتاق را اسکن می‌کند تا شما را پیدا کند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.