فیلم های ویدیویی ورزشی برای جوانان با هودل

0

هودل در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شده است. این استارتاپ در ابتدا استعدادهای دانشگاه نبراسکا-لینکلن، از قبیل جفری اس، را جذب کرد. امروز در سراسر تعدادی از ایالت‌های آمریکا و در سطح بین‌المللی کارمند دارد و دفاتر خود را در لندن و سیدنی راه‌اندازی کرده است.

این استارتاپ خدمات ویدئویی را به جوانان، آماتورها و تیم‌های حرفه‌ای در فوتبال و نیز سایر ورزش‌ها مانند بسکتبال، والیبال و غیره ارائه می‌دهد.

در آگوست سال ۲۰۱۳، طبق گفته مجله اینک، هودل ۱۴۹امین شرکت خصوصی به سرعت در حال رشد در ایالات متحده آمریکا بوده است و در بین شرکت‌های خصوصی در نبراسکا سریعترین رشد را داشته است. در سال ۲۰۱۴ نیز این شرکت بیشتری و سریع‌ترین رشد را در بین شرکت‌های خصوصی داشت. تا سال ۲۰۱۵، هودل ۲۳۰ کارمند در چهار دفتر خود استخدام کرد و در دور اول تامین بودجه سازمانی خود توانست ۷۲.۵ میلیون دلار از «اکسل پارتنرز» دریافت کند. به علاوه این استارتاپ در فهرست نوآورترین شرکت‌های سال ۲۰۱۶ قرار گرفت.

هودل آنقدر رشد کرده است که توانسته چند مورد از بزرگترین رقبای خود و شرکت‌هایی را که خدمات تکمیلی ارائه می‌دهند، خریداری کند. در جولای ۲۰۱۱، هودل رقیب اول خود یعنی «دیجیتال اسپورت ویدیو» را خریداری کرد. یک سال بعد، بزرگترین رقیب بعدی خود، «آپکس»، را خرید.

در سال ۲۰۱۴، هودل با خرید «ریپلی آنالیز» وارد بازار بین المللی فوتبال شد و دفتر خود را در لندن راه‌اندازی کرد. پس از مدت کوتاهی، اوبر سنس در ماساچوست را که در ثبت عملکرد حرکت آهسته ورزشکاران تخصص داشت، خریداری نمود.

در کمتر از یک سال، این استارتاپ یک شرکت تحلیل عملکرد ورزشی واقع در استرالیا به نام اسپورتستک را که خدماتی را به تیم‌های حرفه‌ای در سراسر دنیا ارائه می‌دهد، خریداری کرد. در واقع این استارتاپ در مدت کوتاه توانست در سطح بین‌المللی رشد کند و به موفقیت دست یابد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.