شروع رسمی تاکسی اینترنتی ماکسیم در ایران

0

ماکسیم با ورود به بازار سرویس درخواست خودرو اینترنتی ایران در کنار دیگر شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات، به عنوان نخستین شرکت بین‌المللی این حوزه فعالیت خود را در کشور آغاز کرد.

آنگونه که روابط عمومی این شرکت به شنبه‌پرس خبر داده، فعالیت سرویس درخواست خودرو اینترنتی ماکسیم در شهرهای تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان و قم راه افتاده و ماکسیم در حال بررسی بازار برای شروع به کار در شهرهای مشهد، کرج، رشت و اهواز است. ماکسیم با شعار «‌فقط بگو کجا بریم!» وارد بازار ایران شده است.

از جمله خدماتی که این ارائه‌دهنده خدمات آنلاین تاکسی روی آن تاکید کرده می‌توان به انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت‌ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت، برخورداری از حمل‌و‌نقل مسافر با موتورسیکلت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان اشاره کرد. «ماکسیم اقتصادی» و «ماکسیم بانوان» هم دو انتخاب از بین سرویس‌هایی است که این شرکت در اختیار مشتریانش قرار داده است.

ماکسیم که کار خود را از سال ۲۰۰۳ در روسیه آغاز کرده، هم‌اکنون در بیش از ۲۴۰شهر روسیه و کشورهایی همچون بلاروس، گرجستان، قزاقستان، تاجیکستان، اوکراین، بلغارستان، آذربایجان، ایتالیا و ایران در حال فعالیت است.

ماکسیم اعلام کرده  پس از راه‌اندازی مرکز تماس و توسعه خدمات، کارمندان خود را بدون احتساب رانندگان به ۱۵۰۰ نفر افزایش خواهد داد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.