رشد کسب‌وکار

سوشال پین نهادی برای بازاریابی رسانه

سوشال پین، که توسط استیو بارلت و دومینیک مک‌گرگور در سال 2014 راه‌اندازی شد، یک نهاد بازاریابی رسانه اجتماعی است که کمپین‌هایی را برای شرکت‌هایی مانند دیزنی و بی‌بی‌سی اجرا می‌کند.

  • Social Chain

استارتاپ صاحب برندهای رسانه‌ای مشهور دنیا از قبیل اسپورف، استیودنت پرابلمز و لاو فود است و توانسته است بین رقبای خود به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

هیچیک از اعضای تیم این استارتاپ بیش از 26 سال سن ندارند و همین امر به سوشال چین کمک کرده است تا از طریق کمپین‌های محرک عواطف و احساسات با نسل جوانتر در ارتباط باشند. اخیراً سوشال چین دفاتر خود را در نیویورک و برلین نیز راه‌اندازی کرده است.

این استارتاپ پس از دریافت سرمایه از شرکت مدیریت استعدادهای آلمان به نام NVC دفتر خود را در برلین افتتاح کرد. با این حال، بزرگترین چالش در گسترش این استارتاپ در خارج از مرزهای کشور به توانایی استارتاپ در انتقال اموری که در یک شرکت انجام می‌گیرند به یک کشور دیگر است. در این میان نه تنها زبان یک مانع اساسی است بلکه تفاوت فرهنگی نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد. اما سوشال چین توانسته است این موانع را پشت سر بگذارد و در کشورهای مختلف فعالیت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.