سوالاتی که قبل از برون‌سپاری باید از خود بپرسید

0

قسمت اعظم کسب و کار شما مربوط به کارهایی می‌شوند که می‌توانید آنها را در خانه انجام دهید. اما گاهی اوقات این امر ممکن نیست. زمان‌هایی که با یک چالش جدید مواجه می‌شوید یا باید وارد یک مرحله جدید شوید که قبلاً آن را تجربه نکرده‌اید. در این مواقع، باید از خودتان بپرسید آیا الان زمان برون‌سپاری است؟ اگر اینچنین است، باید کارها را به چه کسانی محول کنید؟

  •  آیا کسب و کاری را می‌شناسید که به آن اعتماد داشته باشید؟

از آنجا که کسب و کارتان برای شما بسیار مهم است، می‌خواهید کارها را به افرادی واگذار کنید که قابل اعتماد هستند. در این شرایط باید به شواهدی که با چشمان خود می‌بینید اعتماد کنید. شرکت‌هایی وجود دارند که نکات منفی و مثبت آنها کاملاً مشخص ‌و نظرات مختلفی درباره آنها داده شده است.

  •  آیا این کار زندگی شما را آسان‌تر خواهد کرد؟

یک کسب و کار استارتاپی معمولاً فرصت‌های زیادی را ایجاد می‌کند تا سایر خدمات وارد عمل شوند و از آنها مراقبت کنند. شما باید ببینید که چه چیزی ارائه می‌شود و آیا این خدمات ارائه شده می‌توانند زندگی شما را آسان‌تر کنند. آیا به شما کمک می‌کنند تا درآمد کافی داشته باشید یا خیر؟

برای مثال، یک سیستم رایانش فضای ابری می‌تواند کارایی کارمندان شما را بالا ببرد و از داده‌های شما محافظت کند. آیا این سیستم از شما در مقابل خسارات مالی نیز محافظت می‌کند؟ آیا وب‌سایتی که شما طراحی کرده‌اید، به شما کمک می‌کند تا از مشتریان جدید درآمد کسب کنید؟

  •  آیا باید در عوض یک نفر را استخدام کنید؟

گاهی اوقات ممکن است یک شرکت برون‌سپاری را در نظر بگیرید که به نظر می‌رسد می‌تواند نیاز کسب و کار شما را برآورده کند. می‌دانید که این نیاز باید رفع شود، اما آیا باید این کار را برون‌سپاری کنید؟ آیا استخدام فردی از خارج از شرکت می‌تواند به شما کمک کند؟

بیایید یک‌بار دیگر به توسعه وب‌سایت نگاه کنیم. اگر شما کسب و کاری باشید که از یک سایت برای توسعه محتوا و بازاریابی کسب و کارتان استفاده می‌کنید، ممکن است فقط به فردی نیاز داشته باشید تا کارهای اولیه را انجام دهد.

اگر یک کسب و کار تجارت الکترونیکی دارید، به فردی نیاز خواهید داشت که به کارهای بیشتری رسیدگی کند. در واقع نیاز شما به برون‌سپاری بسیار وابسته به سه عامل فوق است. آیا برون‌سپاری کارآمدتر است؟ آیا می‌توانید فرد مطمئنی را برای این کار پیدا کنید؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.