سفر برويد و از اخبارلاليگا هم عقب نمانيد!

0

Fitbit

با برنامه Fitbit زندگي سالم‌تر و فعال‌تري داشته باشيد. اين برنامه در زمينه پيگيري فعاليت‌هاي روزانه، ورزش، خواب و… يکي از برنامه‌هاي پيشرو در دنياست. مي‌توانيد از اين برنامه براي پيگيري فعاليت‌هاي اوليه خود استفاده کنيد و آن را در تلفن خود اجرا سازيد. به علاوه مي‌توانيد آن را به يکي از ردياب‌هاي فعاليت Fitbit و Aria Wi-Fi Smart Scale متصل کنيد تا تصوير کاملي از وضعيت سلامت خود داشته باشيد. اين برنامه تعداد گام‌ها، مسافت، کالري سوزانده‌شده، خواب، وزن و… را نشان مي‌دهد. وقتي هنگام فعاليت تلفن شما همراهتان باشد، اين برنامه تعداد گام‌ها و مسافت طي‌شده را با MobileTrack  به طور دقيق ثبت خواهد کرد. با Fitbit تمام وضعيت بدني شما اعم از کالري سوزانده‌شده، مقدار فعاليت به دقيقه، و خواب در طول روز پيگيري مي‌شوند. مي‌توانيد با استفاده از MobileRun سرعت حرکت، زمان و مسافت طي‌شده خود را پيگيري کنيد. به علاوه مي‌توانيد موسيقي خود را کنترل کنيد، سرنخ‌هاي صوتي را دريافت کنيد و از GPS تلفن خود براي رديابي مسيرها استفاده کنيد. (توجه داشته باشيد که اگر GPS به طور دائم در پس زمينه اجرا شود، عمر باتري شما به‌شدت کاهش مي‌يابد.) مي‌توانيد براي پيگيري ورزش خود از ردياب Fitbit استفاده کنيد، سپس در اين برنامه وضعيت خود، تاثير آن بر روز شما و نحوه پيشرفت در عملکرد خود را مشاهده کنيد. اگر از ردياب Fitbit همراه با PurePulse™  استفاده کنيد.

Yahoo Sports

برنامه Yahoo Sports يکي از محبوب‌ترين و پرکاربردترين برنامه‌ها در حوزه ورزش است که با استفاده از آن کاربر مي‌تواند به‌سرعت به آخرين امتيازات، اخبار و… دسترسي پيدا کند. به‌راحتي مي‌توانيد برنامه را با تيم‌ها و ليگ‌هاي مورد علاقه خود شخصي‌سازي کنيد. اين برنامه اطلاعات باکيفيت و دقيقي را با سرعت زياد ارائه مي‌دهد. بنابراين شما مي‌توانيد اطلاعات مورد نياز و لحظات حساس ورزشي را از هر دستگاهي دريافت کنيد. برخي از ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد اين برنامه عبارت است از:

هشدار رويدادها: بدين ترتيب هرگز شروع بازي يا امتيازدهي بازي‌ها را از دست نخواهيد داد.

داستان‌هاي متخصصان ورزشي و وبلاگ‌نويسان مشهور را مشاهده مي‌کنيد.

ليگ‌هاي فوتبال مورد علاقه خود مانند ليگ برتر لاليگا اسپانيا، ايتاليا سري‌آ، بوندسليگا آلمان و ليگ قهرماني را دنبال مي‌کنيد.

با استفاده از اين برنامه به‌سرعت مي‌توانيد تنظيمات و تاريخچه برنامه را با دستگاه‌هاي مختلف همگام‌سازي کنيد. يکي ديگر از قابليت‌ها امکان افزودن يا ويرايش تيم‌هاي برتر خود است تا اخبار سفارشي خود را دريافت کنيد.

Flipagram

هرروز بر تعداد کاربران اين برنامه کاربردي در سراسر دنيا اضافه مي‌شود و در حال حاضر ميليون‌ها کاربر از اين برنامه استفاده مي‌کنند. Flipagram آسان‌ترين راه براي ايجاد، اشتراک‌گذاري و اطلاع از داستان‌هاي ويدئويي و موزيکال است. شما مي‌توانيد داستان خود را بسازيد. فيلم‌برداري کنيد يا از عکس‌ها و ويدئوهاي فعلي خود استفاده کنيد و سپس آهنگ موردعلاقه خود را از بين ميليون‌ها گزينه رايگان و مشهور انتخاب کنيد. اين برنامه از قابليت اشتراک‌گذاري خصوصي يا اشتراک‌گذاري در جامعه Flipagram و ساير جوامع برخوردار است. ويرايشگران اين برنامه هميشه به دنبال ايده‌هاي جالب و الهام‌بخش هستند. شما مي‌توانيد دنيايي از داستان‌هاي فوق‌العاده را جستجو و تگ کنيد. به‌علاوه مي‌توانيد موسيقي‌دان‌ها، افراد مشهور و ساير افراد موردعلاقه خود را در سراسر دنيا دنبال کنيد.

نحوه کار با Flipagram:

 تصويربرداري: ويدئوهايي را فيلم‌برداري کنيد يا از بين عکس‌ها و ويدئوهايي موجود در گالري يا فيس‌بوک يکي را انتخاب کنيد.

 ايجاد: موسيقي موردعلاقه خود را اضافه کنيد و زمان‌بندي، فيلترها و متن مورد نظر خود را تعيين کنيد.

 اشتراک‌گذاري: محصول نهايي را در Flipagram يا Instagram، Facebook، Twitter، WhatsApp  و… به اشتراک بگذاريد.

TripAdvisor

يکي از مشهورترين برنامه‌هاي سفر است که بيشترين تعداد دانلودها را به خود اختصاص داده است. مسافران ميليون‌ها عکس و نقشه را در اين برنامه قرار مي‌دهند و نظرات و پيشنهاد‌هاي خود را بازگو مي‌کنند. با استفاده از اين برنامه مي‌توانيد يک سفر خوب و به‌يادماندني را برنامه‌ريزي کنيد. مسافران بيش از ۲۲۵ ميليون نظر در اين برنامه ثبت کرده‌اند. درنتيجه با کمک TripAdvisor مي‌توان به‌آساني بهترين هتل‌ها، بهترين رستوران‌ها، ارزان‌ترين بليت هواپيما و سرگرمي‌هاي جالب در هر مقصد را پيدا کرد. تنها با يک تلنگر مي‌توانيد گزينه‌هاي رزرو هتل، رستوران و پروازها را انتخاب کنيد. برنامه تلفن همراه TripAdvisor رايگان و کار با آن آسان است.

 ميليون‌ها نظر، پيشنهاد و عکس‌هاي برتر مسافران را مشاهده کنيد. بهترين هتل‌ها را پيدا کنيد. رستوران‌ها را بررسي کرده ميز خود را به طور آنلاين رزرو کنيد.  با سرگرمي‌هاي جالب هر مقصد آشنا شويد. هزينه‌هاي بليت هواپيما را مقايسه کرده بهترين پيشنهادها را پيدا کنيد. از گزينه «در اطراف من» براي پيدا کردن نزديک‌ترين مکان‌ها به موقعيت مکاني فعلي خود استفاده کنيد. در تالارهاي گفتگو پرسش‌هاي خود را مطرح کرده پاسخ‌ها را دريافت کنيد. نظرات و عکس‌هاي خود را اضافه کنيد. نقشه‌ها و نظرات مربوط به بيش از ۳۰۰ شهر در سراسر دنيا را در تلفن خود به طور رايگان دانلود کنيد؛ با اين کار در هزينه‌هاي هنگفت استفاده از رومينگ داده در طول سفر صرفه‌جويي خواهيد کرد. Apple Watch  از اين برنامه پشتيباني مي‌کند. برنامه TripAdvisor Apple Watch به شما بهترين مکان براي صرف غذا، بازي و اقامت را نشان مي‌دهد. آيا مي‌خواهيد بعدا از برخي از مکان‌هاي پيشنهادشده بازديد کنيد؟ فقط کافي است آن را در Apple Watch خود ذخيره کنيد و بعدا آن را در Apple Watch، آيفون، آيپد يا سايت TripAdvisor.com مشاهده کنيد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.