ریتاک برگزار شد

0

رویداد ریتاک در تلاش است برای دانشجویان، دانش‌آموختگان و علاقه‌مندان حوزه‌های یادگیری، روانشناسی، تکنولوژی و کودک دریچه‌ای تازه به سمت طراحی اپلیکیشن‌، بازی‌های دیجیتال و در مجموع فناوری‌های نوین باز کند تا با کاربست اصولی راه‌‌های توسعه نرم‌افزار آشنا شوند و بتوانند به درست‌ترین شیوه ممکن به طراحی محصولات محتوا‌محور آموزشی، درمانی برای کودکان و نوجوانان که گروه مهم و تاثیر‌پذیر جامعه هستند، بپردازند

اولین رویداد استارتاپ فناوری ریتاک در روزهای سوم و چهارم آبان ماه با حضور تیم‌های استارتاپی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

رویداد ریتاک در تلاش است برای دانشجویان، دانش‌آموختگان و علاقه‌مندان حوزه‌های یادگیری، روانشناسی، تکنولوژی و کودک دریچه‌ای تازه به سمت طراحی اپلیکیشن‌، بازی‌های دیجیتال و در مجموع فناوری‌های نوین باز کند تا با کاربست اصولی راه‌‌های توسعه نرم‌افزار آشنا شوند و بتوانند به درست‌ترین شیوه ممکن به طراحی محصولات محتوا‌محور آموزشی، درمانی برای کودکان و نوجوانان که گروه مهم و تاثیر‌پذیر جامعه هستند، بپردازند.

در سال‌ها‌ی اخیر استفاده از فناوری‌های نوین در ارتباطات بسیار پر‌کاربرد شده است، تلفن‌های همراه هوشمند و برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های گوناگون نقش تاثیرگذاری در زندگی بشر داشته‌اند و تعجب‌آور نیست اگر در آینده‌ای نه‌چندان دور تمام زندگی به گونه مجازی و آنلاین پیش رود و خیلی از مشاغل جای خود را به اپلیکیشن‌های نوظهور دهند.

تا چندی پیش صحبت از اثرات منفی فناوری بود و پژوهشگران به دنبال راه‌هایی برای حذف آن بودند اما در سال‌های اخیر پژوهش‌ها به سمت دیدن اثرات مثبت و تاثیرهای مهم این فضا برآمده‌اند زیرا همگان واقف‌اند که امکان حذف این فناوری پرکاربرد نیست اما می‌توان با طراحی برنامه‌‌‌های موثر از قدرت نفوذ و جذابیت بالای تلفن‌های همراه هوشمند، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های دیجیتال در راستای بهبود زندگی بشر استفاده کرد.

در رویداد ریتاک که ۳ هفته به طول انجامید، بعد از گذراندن کارگاه‌های تعریف شده و مناسب گروه‌بندی بین تیم‌های شرکت‌کننده انجام گرفت و افراد در یک ماراتن دوروزه به بسط ایده‌های خود پرداختند. در نهایت نیز از بین تیم‌های شرکت‌کننده برنده نهایی مشخص شد که به آنها جوایزی تعلق گرفت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.