دوره پنجم شتابدهي آواتک شروع شد

0

دوره پنجم شتابدهی آواتک امروز(شنبه ۲۶ فروردین) آغاز شد. تیم‌های پذیرفته شده در این دوره آماده می‌شوند تا با شرکت در دوره پنجم شتابدهی سطح خود را بالاتر برده و سرمایه‌گذار جذب کنند.

تیم‌های حاضر در این دوره امروز با حضور در محل شتابدهنده آواتک طی برنامه‌ای که به مناسبت ورود آن‌ها ترتیب داده شده بود باهم آشنا شدند.همچنین محسن ملایری مدیر عامل آواتک در یک سخنرانی کوتاه، ورود این تیم‌ها به آواتک را خوشامد گفت.

در ادامه برنامه کاوه یزدی فرد، مدیر اجرایی آواتک، ایران سید رئیسی مدیر برنامه های آواتک و سعید مشهدی بنیانگذار پی پینگ، از استارتاپ های چرخه دوم آواتک سخنرانی کوتاهی برای تیم ‌ها داشتند.

دوره شتابدهی آواتک یک دوره ۴ ماهه است که در کنار مربیگری، آموزش و فضای کاری، استارتاپ ها به سرمایه نقدی ۲۵ میلیون تومانی نیز دسترسی خواهند داشت. پذیرش در این دوره به شدت گزینشی و برای تیم هایی است که محصولشان آماده با مشتریان درحال رشد و یک تیم کامل و دارای درآمد اولیه هستند. در ازای این سرمایه و خدمات (بدون پرداخت هزینه) استارتاپ ها ۸ تا ۱۵ درصد از سهام خود را به آواتک منتقل می کنند. همچنین تیم ها در صورت نیاز امکان دریافت وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، (قابل پرداخت به صورت سهام) را خواهند داشت. در طول این دوره که ۲ بار در هر سال با ظرفیت جمعا ۲۰ استارتاپ ارائه خواهد شد تیم‌ها بر روی توسعه، بهینه‌سازی و اجرای استراتژی بازاریابی، توسعه نقشه راه محصول، تهیه طرح کسب و کار و پیش بینی های مالی متمرکز خواهند بود. ما همچنین تیم‌ها را در تقویت شبکه مشاوران و سرمایه گذاران و جذب سرمایه برای مرحله رشد همراهی خواهیم کرد.

دوره شتابدهی آواتک بیشتر مناسب استارتاپ هایی است که تجربه مدتی حضور در بازار واقعی با محصولی کاملتر از MVP را دارند؛ اما آواتک کماکان خود را متعهد به حمایت و بررسی از همه تیم‌ها و فراهم آوردن شرایط تسریع در رشدشان را با شرایط و برنامه‌های مختلف می‌داند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.