دوره تربیت منتور و مدیر برای کسب‌وکارها

کارینوین با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می‌کند

0

آشنایی با منتورینگ با حضور منتورهای شاخص، مهارت‌های زندگی نوآورانه، خلق و هدایت و ارزیابی ایده‌های کسب‌و‌کاری، طراحی کسب‌و‌کار و مدل درآمدی، راه‌اندازی / پشتیبانی و توسعه کسب‌و‌کار از سرفصل‌های برگزاری این دوره است.

شتاب‌دهنده کارینوین با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در راستای تقویت اکوسیستم کارآفرینی و توانمندسازی و ارتقای دانش کسب‌و‌کارهای کوچک و در حال توسعه، مدیران، کارشناسان دفاتر کارآفرینی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و شتاب‌دهنده‌ها  و ایجاد استاندارد‌های لازم  جهت پیشرفت کسب‌و‌کارهای نوپا اقدام به برگزاری دوره‌های آشنایی با منتورینگ / تربیت مربی کارآفرینی سطح یک، تربیت مدیر مالی (استارتاپ) و دوره تربیت مدیران کسب‌و‌کار‌های کوچک و در حال توسعه کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام از طریق سایت www.karinovin.com یا شماره تماس‌های ‌ ۸۶۰۸۷۱۴۰-۸۸۶۵۱۴۲۰ -۰۹۳۷۸۳۷۱۴۹۰ اقدام کنید.

به فراگیران این دوره پس از آزمون و مصاحبه  گواهینامه از دانشکده کارآفرینی اعطا خواهد شد.

 

 دوره  آشنایی با منتورینگ / تربیت مربی ‎کارآفرینی سطح یک

هدف از برگزاری دوره، تربیت مربیان کارآفرینی، توانمندسازی و ارتقای دانش و مهارت‌های مورد نیاز مربیان کارآفرینی و آشنایی مربیان موجود با مبانی نظری و تجربیات بین‌المللی است.

آشنایی با منتورینگ با حضور منتورهای شاخص،  مهارت‌های زندگی نوآورانه، خلق و هدایت و ارزیابی ایده‌های کسب‌و‌کاری، طراحی کسب‌و‌کار و مدل درآمدی، راه‌اندازی / پشتیبانی و توسعه کسب‌و‌کار از سرفصل‌های برگزاری این دوره است.

مدرس: دکتر خاوندکار؛ مدیر برتر فناوری، موسس مراکز رشد و پایه‌گذاری پارک علم و فناوری در زنجان  در داخل و خارج از کشور، عضو هیات مدیره دبیرانجمن پارک‌های فناوری و مراکز رشد کشور

تعداد ساعت دوره : ۲۴ ساعت

تاریخ دوره: ۲۳ ،۲۱،۲۲ آذر ۹۷

 

دوره تربیت مدیر مالی (استارتاپ)

هدف از برگزاری دوره، آشنایی کارشناسان و مدیران مالی و غیر‌مالی با اصول مدیریت مالی در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط و شرکت‌های نوپا و مدیریت تغییرات و رشد سریع است که از اصلی‌ترین بخش‌ها در اداره موفق کسب‌و‌کارها محسوب شده و تسلط کامل بر آن یکی از عوامل اصلی موفقیت است.

آشنایی با مفاهیم مالی، تهیه صورت‌های مالی و استفاده از تحلیل‌های مالی می‌تواند به مدیران در تصمیم‌گیری‌ها کمک شایانی کرده و کسب‌و‌کارها را در تحقق اهداف و سودآوری در مسیر رو به رشدی قرار دهد.

مدرس:  پرویز بابایی؛ کارشناس ارشد مالی و حسابداری، مدرس دوره‌های مالی، حسابداری، مالیاتی و بورس و سهام

تعداد ساعت دوره :  ۲۴ ساعت

تاریخ دوره:   ۲۸،۲۹،۳۰ آذر ۹۷

دوره تربیت مدیران کسب‌و‌کار‌های کوچک و در حال توسعه

هدف از برگزاری دوره، آشنایی مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط با شیوه‌های نوین مدیریت و روش‌های ارتقای شرکت است به نحوی که در حوزه کسب‌و‌کار خود دارای استقلال فکری بوده و عوامل مهم و موثر در جریان کار خود را مورد تحلیل قرار داده و در جهت رفع مشکلات قادر به تصمیم‌گیری مناسب و مطلوب باشند.

آشنایی با اصول مدیریت کارآفرینی، تدوین استراتژی / استراتژی بازار، تامین مالی و توسعه شرکت، کسب‌و‌کار همکارانه، حقوق کسب‌و‌کار و اخلاق حرفه‌ای و  برنامه‌ریزی مالیاتی از سرفصل‌های این دوره است.

مدرس: دکتر خاوندکار

تعداد ساعت دوره :  ۲۸ ساعت

تاریخ دوره:  ۵،۶،۷ دی ۹۷

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.