دمویی از رویای رشد استارتاپ‌تان ببینید!

0

 

  • Business Plan & Start Startup

این اپلیکیشن با بیش از ۵۰۰هزار دانلود و بیش از ۵۰هزار کاربر که از طریق آن برنامه کاری خود را تهیه کرده‌اند، یکی از اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی کاری برتر به شمار می‌رود. بیزینس پلن اند استارت استارتاپ به شما و استارتاپ شما در موارد زیر کمک می‌کند:

 تهیه برنامه کاری خود به طور خصوصی یا با دوستان و شرکای کاری‌تان

 دریافت یک جدول زمانی مرحله‌ به مرحله که شما را از برنامه‌ریزی به شروع کسب‌و‌کار هدایت می‌کند

 دریافت کمک در برنامه‌ریزی کاری برای استارتاپ خود از جامعه

 سازماندهی و تشویق‌شدن با کمک یک فهرست کارها

به زودی: شبکه با کارآفرینان در منطقه شما، راهنمایی‌های بیشتر و کمک به کسب‌و‌کارها کوچک

علاوه بر برنامه‌ریزی کاری و ابزارهای تشویق‌کننده، شما می‌توانید پرسش‌های خود درباره هر قسمت از برنامه کاری‌تان یا هر قسمت از شروع یک استارتاپ را از جامعه کارآفرینان و از طریق همین اپلیکیشن مطرح کنید.

این اپلیکیشن از روش‌های زیر  به شما کمک می‌‌کند:

 با آموزش نحوه فکرکردن به هر بخش از برنامه کاری و تشویق شما به اینکه نه‌تنها یک برنامه کاری فوق‌العاده تهیه کنید، بلکه کسب‌و‌کار یا استارتاپ خود را به بهترین شیوه ممکن راه‌اندازی نمایید.

 ابزارهای نرم‌افزاری به شما کمک می‌کنند برنامه کسب‌و‌کار خود را تهیه کرده، همچنان آن را پیگیری کنید‌ و برای کسب‌و‌کارتان برنامه‌ریزی نمایید.

  • Bento for Business

اپلیکیشن همراه بنتو سریع‌ترین و آسان‌ترین روش برای پیگیری محدودیت‌ها، فعالیت‌ها و نظارت‌ کارت بنتوی شماست. با این اپلیکیشن، دیگر لازم نیست دارندگان کارت بنتو تماس بگیرند و سوال کنند که چقدر می‌توانند از کارت خود خرج کنند یا آیا کارتشان فعال یا غیرفعال است. با این اپلیکیشن، کارمندان دارای یک کارت بنتو می‌توانند:

 موجودی کارت خود را بررسی کنند

 تراکنش و گزارش بگیرند

 رسید تراکنش خود را ضمیمه کنند

اپلیکیشن همراه بنتو با یک مسترکارت دبیت از پیش پرداخت شده کاری، بهترین راهکار مدیریت هزینه‌هاست و شما را از زیر فشار گزارش‌ هزینه‌ها  رهایی می‌دهد. این اپلیکیشن فقط در اختیار مشتریان بنتو فور بیزینس قرار می‌گیرد و باید همراه با یک حساب کارت بنتو فور بیزینس استفاده شود. رسانه‌هایی مانند فوربس، وال استریت ژورنال، ال ای تایمز و فورچون از مزیت‌های این اپلیکیشن برای کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌ها صحبت کرده‌اند. در واقع بنتو فور بیزینس کارت‌های هوشمندی را ارائه می‌دهد که می‌توان آن را از راه دور و از طریق نرم‌افزار کنترل کرد. این ترکیب به صاحبان کسب‌و‌کار و ادمین‌ها امکان می‌دهد تا بتوانند هزینه‌ها را مدیریت کنند و بدانند که تیم آنها در کجا، چه زمانی و چقدر هزینه کرده است.

2.jpg

  • JotNot Pro

اگر شما وقت خود را صرف کارهای اداری یا ارسال فکس به فروشنده می‌کنید، هنگام راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار اموری مانند اسکن‌کردن، ارسال ایمیل و فکس کردن اسناد برای شما اهمیت خواهند داشت. متاسفانه، تجهیزات لازم برای انجام تمام این کارها گران خواهد بود. به لطف اپلیکیشن جات‌نات اسکنر پرو، شما تمام این امکانات را فقط با هزینه ۱.۹۹ دلار در دسترس خواهید داشت. می‌توانید از این دستگاه آی‌او‌اس خود برای تصویربرداری از سند استفاده کنید. این تصویر به سندی تبدیل خواهد شد که می‌توانید آن را فکس یا ایمیل کنید. حتی می‌توانید حداکثر پنج صفحه را به طور مستقیم از طریق اپلیکیشن فکس کنید. نه‌تنها این اپلیکیشن مقرون‌به‌صرفه است بلکه استفاده از آن نیز آسان است. جات‌نات سریع‌ترین و آسان‌ترین روش برای ذخیره نسخه دیجیتالی اسناد کاغذی شماست. با الگوریتم‌های پردازش تصویر پیشرفته این اپلیکیشن، اسکن‌های شما واضح، شفاف و مناسب برای چاپ خواهند بود.

جات‌نات اپلیکیشن اسکنری است که میلیون‌ها نفر در بیش از ۱۵۰ کشور از آن استفاده می‌کنند و به آن اعتماد دارند. نیویورک تایمز، تک‌کرانچ و مک‌ورلد انگلستان این اپلیکیشن را به صاحبان کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌ها توصیه کرده‌اند. این اپلیکیشن ساخت آمریکاست. هدف از آن ارائه بهترین تجربه کاربری و خدمات ممکن به کاربران است. در به‌روز‌رسانی‌های اخیر این اپلیکیشن، باگ‌ها و ایرادات قبلی رفع شده‌اند. گوگل درایو اکنون پوشه‌های اشتراک گذاشته شده را نشان می‌دهد و امکان جابه‌جایی بین آخرین نسخه از گوکل درایو و دراپ‌باکس وجود دارد.

3.jpg

 

  • MindMeister

قسمت جالب شروع یک کسب‌و‌کار رویاپردازی درباره نحوه رشد آن است. مایندمیستر به شما کمک می‌کند تا تجسم کنید که کسب‌و‌کار شما چگونه شکل می‌گیرد. با استفاده از یک قالب برنامه‌ریزی ذهنی، شما می‌توانید افکار خود را به طور ساده و خلاقانه تصویرسازی کنید. امکان اشتراک‌گذاری نقشه‌های شما با دیگران نیز وجود دارد تا بتوانید افکار خود را ابراز کنید. این اپلیکیشن به طور رایگان عرضه می‌شود و یک عضویت اختیاری دارد که هزینه آن ۵۰ دلار در سال یا ۵.۹۹ دلار در ماه است. این عضویت امکان دسترسی به قابلیت‌های مفید بیشتری را ارائه می‌دهد از قبیل استخراج، افزودن تصاویر، ذخیره‌سازی آنلاین نقشه‌ها و غیره. این رابط ساده و استفاده از آن آسان است.

مایندمیستر به کاربران امکان می‌دهد تا نقشه‌های ذهنی خود را در تلفن اندروید یا تبلت خود ایجاد، ویرایش کرده و به اشتراک بگذارند و آنها را با خدمات آنلاین و رایگان مایندمیستر، به‌تنهایی یا با همکاری دیگران، همگام‌سازی کنند.

مایندمیستر دات کام یک وب‌سایت نقشه‌برداری ذهنی است که نزدیک به ۵میلیون کاربر دارد. قابلیت‌های مهم این برنامه عبارتند از:

 ایجاد و ویرایش نقشه‌های ذهنی گرافیکی

 همگام‌سازی بی‌سیم نقشه‌ها و پوشه‌ها با حساب آنلاین رایگان شما

 اشتراک‌گذاری نقشه‌ها به طور مستقیم از دستگاه شما

 پشتیبانی مولتی‌-تاچ برای بزرگنمایی، کشیدن و رها کردن

 افزودن آیکون، رنگ، سبک، مرز و تم نقشه

 ویرایش و نمایش یادداشت‌ها، لینک‌ها و وظایف

 ارتباط بین موضوعات

 استخراج در قالب تصویر، پی‌دی‌اف و آر‌تی‌اف

 استخراج به عنوان مایند‌منیجر، فری‌مایند، ام‌اس ورد  و  ام‌اس پاور پوینت

 مدیریت علاقه‌مندی‌ها

4.jpg

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.