دزدها را هم ببینید، هم بترسانید!

0

بهترین مکان برای قرار دادن یک دوربین امنیتی بیرون از خانه نزدیک به درب خروجی است‌ و تقریباً همیشه در نزدیکی در‌‌های خروجی چراغ‌هایی وجود دارند. وجود همین چراغ‌ها موجب می‌شود که نصب دوربین امنیتی آسان‌تر شود زیرا سیم‌کشی برق مورد نیاز برای دوربین از قبل در این قسمت قرار گرفته است.

از آنجا که اکثر سارقان از درب ورود به داخل خانه می‌روند، این مکان جای ایده‌آلی برای نصب دوربین است. البته این روش یک نقطه ضعف دارد؛ چراغ‌های اطراف خانه همیشه با یک کلید روی دیوار کنترل می‌شوند. اگر شما این کلید را خاموش کنید، در اصل دوربین امنیتی خود را خاموش کرده‌اید تا زمانی که دوباره کلید را روشن کنید. در این صورت توصیه می‌شود که کاور کلید را بردارید و آن را با یک نوار بپوشانید که نتواند خاموش و روشن شود. دوربین Kuna ارزان‌تر از Presence است و یک ویژگی مهم دارد که محصول Netatmo از آن بی‌بهره است، اما پرزنس در طولانی‌مدت هزینه کمتری خواهد داشت، زیرا Netatmo ویدئوی شما را در فضای ابری ذخیره نمی‌کند و برای دسترسی به آن از شما یک هزینه اشتراک مطالبه می‌کند.

 یک دوربین و نورافکن کارآمد

اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، کیفیت دوربین ویدئویی پرزنس و مصرف آن به عنوان یک نورافکن است. هر دو قابلیت این دوربین فوق‌العاده است. با استفاده از این دوربین می‌توان بر قسمت وسیعی از محوطه خانه خود نظارت داشته باشید. یک میکروفن تعبیه‌شده صداهای محیط اطراف را ضبط می‌کند، اما صدا موجب نمی‌شود که دوربین شروع به ضبط کردن کند. به عبارت دیگر، شما نمی‌توانید با فردی که در میدان دید دوربین است، ارتباط برقرار کنید. یکی از ویژگی‌های جالب دستگاه Kuna آن است که حتی کلیپ‌های صوتی از پیش ضبط شده را نیز پخش می‌کند تا افراد مشکوک که در اطراف درب هستند، بترسند. دوربین پرزنس یک حالت تصویر مادون قرمز در شب دارد اما اکثر افراد به گونه‌ای دوربین را تنظیم می‌کنند تا حسگرهای حرکتی آن هنگامی‌که یک نفر وارد محدوده ۵۰ فوتی خانه شود، نورافکن بزرگ آن را روشن کند. در این صورت دوربین می‌تواند وقتی چراغ روشن است حتی از سطح وسیعی از خانه فیلمبرداری کند‌ و متجاوزان به طور ناخواسته به منبع نور نگاه خواهند کرد. در نتیجه چهره آنها در دوربین با کیفیت بالا ضبط می‌شود. نورافکن ال‌ای‌دی این دوربین روشنایی بالایی دارد که معادل یک لامپ هالوژن ۱۲۰واتی است.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.