در تاچ سی حالا این رانندگان هستند که می گویند به کدام مقصد مسافر می خواهند

0

تاکسی آنلاین تاچ سی که در تعدادی از شهرهای کشور مشغول به فعالیت میباشد، به تازگی از یک قابلیت جدید و منحصر به فرد برای رانندگان خود رونمایی کرد که ” سفر به مقصد انتخابی راننده “ نام دارد.

به گزارش روابط عمومی تاچ سی، این قابلیت جدید بر روی اپلیکیشن نسخه رانندگان تاچ سی در همه شهرهایی که این سیستم فعال است عرضه شده است و برای اولین بار در سیستم های حمل و نقل هوشمند مورد استفاده قرار میگیرد و برای رانندگان بسیار جالب و جذاب است.

قابلیت جدید تاچ سی صرفه جویی قابل توجهی در بهینه شدن مصرف و هزینه سوخت برای رانندگان خواهد داشت به این دلیل که وقتی راننده تصمیم میگیرد برای صرف نهار و شام و یا هنگامی که به محل کار خود برود میتواند از تاچ سی بخواهد به آن مقصد مورد نظر به او مسافر داده شود و از ظرفیت خالی صندلی خودرو خود دقیقا برای رفتن به همان محدوده مورد نظر استفاده کند و در حقیقت ضمن صرفه جویی در مصرف سوخت درآمد بیشتری از این مدل سفرها داشته باشد و در حقیقت فرآیند سفر بهینه و مورد رضایت بیشتر راننده خواهد بود.

این اپلیکیشن دانش بنیان ایرانی هم اکنون در ۱۸ شهر ایران فعال میباشد که طبق اظهار مدیران این مجموعه به زودی در شهر تهران نیز فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.

رپورتاژ اگهی 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.