درب اتاق اجاره‌ای‌تان را با پین‌کد باز کنید!

0

پلتفرم اجاره اقامتگاه برای تعطیلات، هوم‌اِوی(HomeAway) که متعلق به شرکت اکسپدیا است از خدمات تولیدکننده قفل هوشمند به نام آگوست استفاده خواهد کرد تا به مهمانان امکان  دهد قفل املاک اجاره‌ای را بدون کلید و با استفاده از یک پین‌کد باز کنند.

آگوست که در سال ۲۰۱۲ در سن‌فرانسیسکو تاسیس شده است، به‌خاطر سیستم دسترسی خانگی‌اش که با استفاده از تلفن‌های هوشمند درب‌های را باز و بسته می‌کند، مشهور شده است. این شرکت محصولات دیگری را نیز ارائه می‌دهد اعم از یک دوربین زنگ درب قابل اتصال به وای‌فای که به مالکان خانه امکان می‌دهد از راه دور افرادی را که درب منزل هستند، مشاهده کنند.

اکسپدیا، این ابرقدرت جست‌وجوی مسافرت، در سال ۲۰۱۵ هوم‌اِوی را به مبلغ ۳.۹ میلیارد دلار خریداری کرد. در حال حاضر نیز هوم‌اِوی می‌خواهد هر عاملی را که موجب می‌شود مهمانان دیرتر و با تاخیر به اقامتگاه برسند، از میان بردارد.

با نصب قفل هوشمند و صفحه کلید همراه آگوست، صاحبان خانه نه تنها ورود به اقامتگاه را برای مهمانان آسان‌تر می‌کند، بلکه دیگر نیاز نخواهد بود که وقتی مهمان‌ها می‌رسند، فردی در خانه باشد و درب را برای آنها باز کند. به علاوه دیگر لازم نیست کلید اقامتگاه را در پاکت نامه یا زیر پشت‌دری مخفی کنید تا مهمان آن را بردارد و درب‌ را باز کند.

میزبان‌هایی که می‌خواهند ویژگی‌های هوم‌اِوی را با آگوست ترکیب کنند، فقط باید حساب آگوست خود را از صفحه اصلی هوم‌اِوی وصل کنند. در صفحه مالک، سپس هوم‌اِوی پین‌کدها را ایجاد می‌کند که منحصر به هربار رزرو هستند. مهمانان به‌طور مستقیم و از طریق اپلیکیشن همراه مهمان هوم‌اِوی پین‌کد خود را دریافت می‌کند.

این شراکت کمی پس از اعلام سازگاری قفل‌های آگوست با دستیار گوگل، انجام گرفته و کنترل صوتی هوشمند را با امنیت خانگی ترکیب کرده است. جیسون جانسون، مدیرعامل آگوست، می‌گوید: «شراکت ما با هوم‌اِوی یعنی خداحافظ کلیدهای زیر پشت‌دری، خداحافظ گم شدن کلید و خداحافظ ملاقات حضوری برای ارائه کلید به مهمان. این فناوری اینترنت اشیاء مدیریت روند اجاره را برای میزبان و مهمان تسهیل می‌کند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.