خود را از دفترودستک انبارداری خلاص کنید!

0

هر کسب و کاری برای اداره امور با حساب‌ و کتاب‌های دفتر و صورتحساب‌های زیادی سر و کار دارد؛ صورتحساب‌های فیزیکی که برای تهیه و صدور آنها مدت زمان زیادی را باید صرف کنید و خریداران و فروشندگان را نیز معطل بگذارید.

اپلیکیشن انبار که محصول گروه برنامه‌نویسی اورنج است برای سر و سامان دادن به حساب‌های دفتری صاحبان کسب و کار تهیه شده است. هدف از عرضه این اپلیکیشن، تسهیل در امور نگهداری، ثبت و حتی فروش است تا از طریق دیجیتالی تمام این کارها انجام شوند.

با انبار دیگر نیازی نیست از روش‌های سنتی و کاغذی برای ثبت و سازماندهی به خریدها و فروش‌ها استفاده کنید.

وقتی وارد صفحه اصلی این اپلیکیشن می شوید، در نوار بالا چند بخش مختلف را مشاهده خواهید کرد از قبیل فهرست کالاها، مدیریت فاکتورها و غیره. در نوار پایینی نیز فیلدهایی مانند جستجو، ساخت فاکتور، اسکن بارکد، ثبت کالا و ساخت بارکد وجود دارند.

در بخش ثبت کالا، کاربران می‌توانند کالاهای قابل فروش خود را ثبت کنند. در این بخش باید اطلاعاتی مانند وزن، قیمت، تعداد و شماره بارکد کالا را وارد کنید و تصویر آن را نیز در آنجا قرار دهید.

پس از ثبت اطلاعات، فاکتور به طور خودکار ایجاد می‌شود. پس از آن می‌توانید فایل پی‌‌دی‌اف آن را چاپ کرده یا آن را برای خریدار ارسال کنید. در صورت تمایل نیز تعداد خریدی که خریدار از شما انجام می‌دهد، از تعداد کل موجود محصول کسر خواهد شد.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند کالاهای خود را از طریق اسکن بارکد در اپلیکیشن انبار ثبت کنند یا حتی برای آنها بارکد اختصاصی بسازند.

این اپلیکیشن قیمت را به سه روش مختلف محاسبه می‌کند، یک فیلد وزن دارد، واحدهای شمارش گوناگون را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، دو نوع فاکتور ساده و پیشرفته دارد و می‌توان از اطلاعات ثبت شده در آن یک نسخه پشتیبان تهیه کرد و آنها را به یک دستگاه همراه دیگر منتقل نمود.

یکی دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن آن است که علاوه بر تسهیل در ثبت و نگهداری کالاها، موجب تسریع در فروش اجناس نیز می‌شود. از سوی دیگر، عدم مصرف کاغذ و استفاده از روش‌های سنتی به حفظ محیط زیست نیز کمک خواهد کرد. اگر شما به تازگی استارتاپ خود را راه‌اندازی کرده‌اید یا به هر نحوی کالا و خدماتی را به مشتریان عرضه می‌کنید، اپلیکیشن انبار به شما کمک خواهد کرد زیرا اکثر مشاغل می‌توانند از آن استفاده کنند تا به آسانی و به سرعت فهرست اجناس یا خریداران خود را در این اپلیکیشن ثبت کنند و در هر زمان و مکانی بدون نیاز به کاغذ و قلم، فاکتور فروش را با روش محاسبه قیمت دلخواه خود صادر کنند. از آنجا که چاپگرهای جدید قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث و وای فای دارند، کاربران می‌توانند به آسانی فاکتورهای ایجاد شده از طریق اپلیکیشن انبار را به طور مستقیم چاپ کنند.

 

از جمله امکانات این اپلیکیشن عبارتند از:

 افزودن کالا به صورت دستی یا با استفاده از اسکن بارکد

 امکان قرار دادن عکس برای هر کالا

 تولید بارکد با کد ایران یا اروپا

 سرعت زیاد در تشخیص بارکد (کمتر از ۲ ثانیه)

 اسکن کردن بارکد با قابلیت تشخیص بارکد تکراری

 صدور فاکتور و پیش فاکتور

  ثبت خودکار یا دستی تاریخ فاکتورها

 قابلیت امضای دیجیتالی

 ارائه دو نوع فاکتور فروش ساده و پیشرفته

 انجام محاسبات مربوط به قیمت در فاکتور فروش با یکی از سه روش دلخواه شما

 مشخص کردن اینکه یک کالا موجود است یا خیر از طریق علامت‌گذاری

 محاسبه پول پرداخت شده و باقیمانده در فاکتور

 محاسبه به ریال و دلار

 نگهداری از فهرست خریداران و امکان تولید بی‌نهایت فاکتور برای هر یک

 اضافه کردن کالا به فاکتور تنها با یک تیک

 دسترسی آسان به فاکتورهای فروش تولید شده حال و قبل از داخل برنامه

 امکان ویرایش و حذف کالا در حالت معمولی و در هنگام جستجو

 تغییر زبان اپلیکیشن به زبان انگلیسی (در این حالت فاکتور فروش به زبان انگلیسی خواهد بود)

 رابط کاربری زیبا و سهولت در استفاده با طراحی متریال

 ذخیره تمام فاکتورها، امضا‌ها و بارکدهای شما به طور فایل پی‌دی‌اف و عکس و امکان دسترسی به آنها

 تهیه نسخه پشتیبان کامل از پایگاه داده برنامه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.