حساب و کتاب دفترتان را مدیریت کنید

0

 

این هفته با اپ‌هایی که معرفی کرده‌ایم می‌توانید پول‌تان را مدیریت کنید و اجتماعی‌تر شوید …

  • Airbnb

درباره این اپلیکیشن قبلا هم صحبت کرده‌ایم اما تا حال‌وهوای سفرهای نوروزی از تن‌مان به در نشده، بد نیست یک بار دیگر هم به آن نگاهی بیندازیم؛ اپلیکیشن Airbnb  که یکی از ۲۰ اپلیکیشن برتر از دید کاربران دنیا هم در اپ‌استور و هم در گوگل‌پلی شناخته شده است. 

با این اپلیکیشن می‌توانید سفرهای فراموش‌نشدنی داشته باشید. مکان‌های دوردست یا نزدیک به محل خود را پیدا کنید و به خانه‌ها، تجربیات و مکان‌ها در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید تمام مایحتاج سفر خود را رزرو کنید یا به عنوان یک میزبان کسب درآمد داشته باشید.

از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتخاب از بین بیش از ۲.۵ میلیون خانه در بیش از ۱۹۱ کشور. جست‌وجو بر حسب قیمت، همسایه، امکانات و غیره.

پیداکردن بهترین رستوران‌ها و نقاط دیدنی شهر و دریافت آخرین پیشنهادهای مکانی از افراد محلی، افراد مشاهیر و میزبانان.

رزرو خانه، تعطیلات خانوادگی یا سفر کار.

جست‌وجوی اقامتگاه‌های لحظه‌آخری یا اجاره طولانی‌مدت

افزودن تجربیات و رویدادها

ارسال پیام به میزبان و دریافت مسیر به سمت خانه

اشتراک‌گذاری فضای اضافی یا تجربیات

به‌روز‌رسانی فهرست و تقویم

ارسال پیام به مهمانان و مدیریت رزرو آنها

 

  • Wattpad 

اپلیکیشن وات‌پد یک برنامه بسیار مفید برای کاربران دستگاه‌های الکترونیک است که به عنوان یکی از ۲۰ اپلیکیشن محبوب بین کاربران معرفی شده است. با وات‌پد، شما به یک جامعه جهانی متصل می‌شوید. می‌توانید تمام داستان‌ها را پیدا کنید. داستان‌ها و کتاب‌های رایگانی را جست‌وجو کنید که توسط نویسندگان در سراسر دنیا نوشته شده‌اند. به هر موضوعی که علاقه داشته باشید، اعم از عاشقانه، علمی تخیلی، کمدی، اکشن و ماجراجویانه، فانتزی، داستان‌های نوجوانان و غیره، می‌توانید آنها را به طور رایگان در وات‌پد پیدا کنید. این قابلیت در نظر گرفته شده‌ تا داستان‌های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و آنها را با خود به هر کجا که می‌خواهید ببرید. این داستان‌ها حتی به طور آفلاین نیز در دسترس هستند. شما می‌توانید حساب خود را همگام‌سازی کنید تا بتوانید به آسانی از هر کجا با لپ‌تاپ، تبلت یا تلفن خود آنها را مطالعه کنید. کاربران می‌توانند به طور مستقیم با نویسندگان و سایر خوانندگان در ارتباط باشند و درباره آخرین صحنه‌ها گفت‌وگو کنند و نظرات خود را ارائه دهند. کاربران می‌توانند هنگام اضافه‌شدن فصل‌های جدید در زمان واقعی واکنش نشان دهند، بندهای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند یا نقل قول‌های دیداری زیبا ایجاد کنند.‌‌‌‌‌‌ کاربران می‌توانند داستان‌های نویسندگان مشهور مانند آنا تاد، اسکات وسترفلد، تیلر اوکلی، مارگارت آتوود، پائولو کوئیلو، دان براون، کریستوفر پایک، ماریسا میر‌ و غیره را در این اپلیکیشن بیابند.

 

  • GroupMe

GroupMe یک روش رایگان و ساده برای برقراری ارتباط با کسانی است که برای شما مهم هستند. این اپلیکیشن یکی از پرطرفدارترین برنامه‌هایی است که در سراسر دنیا تعداد زیادی کاربر دارد. از قابلیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

 چت کردن

هر فردی را می‌توانید از طریق شماره تلفن یا نشانی ایمیل او به یک گروه اضافه کنید. اگر در گروپ‌می تازه‌وارد هستید، می‌توانید از طریق پیامک بلافاصله گفت‌وگو را شروع کنید.

  کنترل اعلان‌ها

زمان و نوع اعلانی را که دریافت می‌کنید، انتخاب کنید. چت‌های خاص یا کل اپلیکیشن را بی‌صدا کنید و حتی می‌توانید چت‌های گروهی را ترک کنید.

  استفاده از شکلک‌ و تصاویر

با استفاده از شکلک‌ها و استیکرها احساسات خود را فرای واژگان ابراز کنید.

  اینترنت کامل در گروه شما

جست‌وجو و ارسال GIF و مشاهده محتوای اشتراک‌گذاری‌شده از URL‌هایی که در چت نمایش داده شده‌اند.

  اشتراک‌گذاری

گالری خاطرات شما را ذخیره می‌کند. به آسانی عکس‌‌ها و ویدئوهای اشتراک گذاشته شده در گروه خود را در هر زمان جست‌وجو کنید.

  ‌ قابلیت چت‌کردن در هر کجا

اعم از چت‌کردن از کامپیوتر خود در سایت groupme.com

 

  • Mint: Personal Finance, Budget, Bills & Money

مینت یک اپلیکیشن رایگان و آسان برای مدیریت پول شماست. این برنامه کاربردی یکی از اپلیکیشن‌هایی است که بیشترین تعداد کاربر را در اپ‌استور به خود اختصاص داده است.

در این اپلیکیشن می‌توانید تمام امور مالی خود را به آسانی مدیریت کنید. مینت یک مدیر پول رایگان و ردیاب مالی از توسعه‌دهندگان TurboTax® است که همه کارها را انجام می‌دهد. می‌توانید مشاهده کنید که چقدر خرج می‌کنید، در کجا می‌توانید صرفه‌جویی کنید‌ و صورتحساب‌های خود را به موقع پرداخت کنید. حتی می‌توانید امتیاز اعتبار خود را پیگیری کنید بدون اینکه نیازی به کارت اعتباری باشد.

  همه چیز در یکجا

تصویر کامل‌تری از زندگی مالی خود داشته باشید. همه چیز مربوط به موجودی‌های حساب و مخارج، سود و غیره کنار هم جمع شده‌اند.

  مدیریت صورتحساب و پول‌ها

پیگیری و پرداخت صورتحساب‌ها و مشاهده موجودی حساب‌ها. با این اپلیکیشن می‌توانید از زمان سررسید و مهلت پرداخت‌ها مطلع شوید.

 صرفه‌جویی در زمان و پول

فقط از یکجا می‌توانید تمام امور مالی خود را پیگیری کنید. لازم نیست وارد چندین سایت شوید. به علاوه، مینت نکاتی درباره صرفه‌جویی در اختیار شما قرار می‌دهد تا در بودجه‌بندی و پرداخت اقساط وام‌ها به شما کمک کند.

 با هزینه‌های لحظه‌آخری خداحافظی کنید

شما می‌توانید در این اپلیکیشن از یادآورهای پرداخت استفاده کنید تا صورتحساب‌های شما به موقع پرداخت شوند. این برنامه پرداخت‌های شما را زمانبندی می‌کند.

 حفظ ایمنی

این اپلیکیشن به اقدامات امنیتی و مصرفی مانند تایید هویت چند عاملی که برای کمک به حفاظت از دسترسی به حساب شما طراحی شده است، عمل می‌کند. به علاوه، مینت را افرادی تولید کرده‌اند که توسعه‌دهنده TurboTax® هستند و میلیون‌ها داده‌ مهم آن را تایید می‌کنند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.