حساب معاملات تجاری دمو

0

بازار جهانی ارز فرصتی مناسب برای سودآوری فراهم می کند. با این وجود ، موفقیت در بورس نیاز به مهارت و تجارت کامل دارد و از روندها آگاهی دارد. تمرین کامل می شود و تجربه زمان می برد. با این حال ، کارگزاران قابل اعتماد مانند FXTM به مشتریان امکان می دهد قبل از پرداخت پول واقعی ، در حالت بدون ریسک آموزش ببینند. در اینجا اصول اولیه افتتاح و استفاده از حساب Demo  ارائه شده است.

انتخاب نرم افزار

معاملات فارکس بدون محصولات نرم افزاری قابل اعتماد غیرممکن است. امروز ، طیف وسیعی از برنامه ها در بازار وجود دارد. دو مورد برتر MetaTrader 4 و ۵ هستند. گرچه این سیستم عامل ها مدت مدیدی بوده اند ، اما عملکرد گسترده و رابط کاربری شفاف آنها هنوز توسط کارشناسان ارز تحسین شده است. پس از ثبت یک حساب آزمایشی ، ویژگی های نرم افزار ممکن است در حالت آموزش باز شود.

آموزش برای هر معامله گر آینده نگر ضروری است. اگرچه فارکس فیزیک کوانتومی نیست ، اما برای حرکت در روند امور مالی ، به دانش خاصی نیاز دارید. هیچ سرمایه گذاری بازده کاملاً تضمینی را به همراه ندارد. در حوزه ارز ، نتیجه به صلاحیت خود شما بستگی دارد. بنابراین ، کمی وقت گذاشته و از حالت آزمایشی به نحو احسنت استفاده کنید.

این سکوها ممکن است در وب سایت کارگزار شما پیدا شود. به عنوان مثال ، هر دو نسخه از MetaTrader توسط FXTM به صورت رایگان ارائه می شود. در حالی که مورد چهارم روی ارزها متمرکز است ، جانشین دسترسی به سهام ، کالاها و قراردادهای متفاوت را برای شما باز می کند. این پلتفرم با کلیه سیستم عامل های محبوب کار می کند و نسخه های قابل قبولی برای موبایل در فروشگاه Google Play و App Store موجود است.

نحوه افتتاح حساب

این روش شامل چندین مرحله ساده است. قبل از ثبت نام ، اطمینان حاصل کنید که واسطه ای که انتخاب کرده اید قانونی است. به دلیل محبوبیت جهانی فارکس ، برخی وب سایتهایی که می بینید ممکن است کلاهبرداری شوند. این مهم است که بررسی کنید که این شرکت به طور رسمی دارای مجوز فعالیت است ، بنابراین مشمول مقررات سختگیرانه محلی است.

برای ثبت نام ، باید فرم ساده در وب سایت ارائه دهنده را پر کنید. از آنجا که حساب های نمایشی فقط برای اهداف آموزشی استفاده می شود ، اطلاعات کمی لازم است. معمولاً چند دقیقه طول می کشد. فقط نام خود را با مشخصات تماس اصلی مشخص کنید ، و با  ورودرمز عبور به حساب  خود وارد می شوید. اکنون می توانید این پلتفرم را اجرا کرده و برای دسترسی از شناسه حساب و رمز اصلی خود استفاده کنید.

مگر اینکه نرم افزار از شما بخواهد به صورت خودکار این کار را انجام دهید ، باید برگه File را باز کنید و از گزینه “ورود به حساب تجارت” استفاده کنید. پس از اتمام مراحل ، تمام ویژگی ها در دسترس خواهند بود. در همین حال ، جزئیات حساب فعال شما در پنجره Navigator نمایش داده می شود. حالت دوم در سمت چپ صفحه مشاهده می شود.

کار در حالت نسخه ی آزمایشی

به یاد داشته باشید که تجارت پول واقعی را درگیر می کند. هرچه در حالت ایمن تمرین کنید ، مهارت هایتان بهتر می شود. با عملکردهای پلتفرم ، باز کردن موقعیت ها ، تنظیم مقادیر “سود” و “توقف ضرر” ، و جستجوی وسایل گرافیکی احساس راحتی کنید.

اکثر تازه کارها از MetaTrader 4. شروع می کنند . با وجود نسخه قبلی ، هنوز هم این نسخه برای کارآموزان و معامله گران ارز کامل است. بعداً ، هنگامی که اصول مبادله ارز را درک کردید ، ممکن است مایل باشید این تغییر را انجام دهید. MetaTrader 5 برای کاربرانی که دارای پرتفوی متنوع هستند بهترین گزینه است.

از اهمیت دانش بازار چشم پوشی نکنید. از آنجا که فعالیتهای فارکس  دارای درجه خاصی از خطر است ، تجربه مهم است. برای درک ماهیت تولید سود وقت بگذارید. هنگامی که کاملاً آماده تجارت با پول خود هستید ، انتقال به یک حساب کاربری معقول است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.