تمیزکننده آکواریوم که با اپلیکیشن کنترل می‌شود

0

یک تمیزکننده آکواریوم روباتیک به بازار آمده که مانند یک رومبای هوشمند (جاروبرقی‌های خودکار) عمل می‌کند و تنها تفاوت آن در محلی است که تمیز می‌کند. این روبات مخصوص تمیزکردن آکواریوم‌هاست. این روبات کوچک یک قسمت از آکواریوم شما را تمیز کرده و از ایجاد جلبک در آن جلوگیری می‌کند. با اینکه می‌توانید در آکواریوم خود ماهی‌هایی داشته باشید که جلبک می‌خورند، بهتر است قسمت جلویی آن را همیشه کاملا تمیز نگه دارید.

شما می‌توانید این دستگاه را از طریق تلفن خود کنترل کنید. این دستگاه کارهای زیادی را برای شما انجام می‌دهد. وقتی صحبت از نظافت می‌شود، می‌توانید برای آن یک برنامه مشخص کنید، موقعیت‌های لازم را نشانه‌گذاری کنید و به طور دستی آن را در جهت درست بچرخانید.

این روبات قابلیت‌های دیگری نیز دارد؛ این دستگاه به یک دوربین اچ‌دی ۱۰۸۰ پیکسلی مجهز است. این دوربین به شما امکان می‌دهد تا ماهی‌های خود را از نزدیک مشاهده کنید، عکس‌ بگیرید و آنها را به اشتراک بگذارید و حتی ویدئوهایی از ماهی‌ها و آبزیان خود ضبط کنید.

این روبات هیچ نقطه‌ای را روی شیشه بدون نظافت باقی نمی‌گذارد. وقتی نظافت به پایان می‌رسد یا باتری دستگاه تمام می‌شود، روبات به طور خودکار به ایستگاه شارژ خود بازمی‌گردد.

این تمیزکننده آکواریوم روباتیک که با اپلیکیشن کنترل می‌شود، به شما کمک می‌کند تا محیط ماهی‌های خود را همیشه تمیز نگه دارید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.