تماشای آنلاین و پیش بینی رایگان مسابقات ورزشی دنیا در یک قاب

نتایج زنده مسابقات فوتبال وحس ناب هیجان را در مدال دنبال کنید

0

اگر از طرفداران پر و پا قرص مسابقات ورزشی، به خصوص فوتبال هستید، حتما تا به حال سر و کارتان به سایت‌ها و شبکه های اجتماعی مختلف افتاده است.

احتمالاً برای دنبال کردن اخبار به یک سایت، برای شرکت در مسابقه و پیش‌بینی به یک سایت و برای پخش زنده، اپلیکیشن‌های مختلفی را دنبال می‌کنید.

سرگیجه این پرش مدام، هیجان و لذت را از ما می‌گیرد. حتماً با ما موافقید که اگر تمام امکاناتی که یک هوادار ورزشی نیاز دارد، در یک جا فراهم باشد، لذت کار دوچندان می‌شود. حس هیجان بی‌وقفه!

برای اینکه لذت ناب فوتبال را با تمام وجود حس کنید، کافیست ذهنتان را تنها معطوف به یک نقطه کنید: زمین بازی در گوشی‌تان.

تمام آرزوی مدال این است که در انتقال این حس ناب با شما شریک باشد. به همین خاطر تلاش کردیم تا تمام نیازهای یک هوادار دو آتیشه فوتبالی را در اپلیکیشن مدال یک جا برآورده کنیم.

برخی از امکانات اپلیکیشن مدال

  • سوال روز با جوایز هیجان انگیز هفتگی

سوال روز یکی از امکاناتی است که به تازگی به مدال اضافه شده است. در این بخش شما می توانید با پاسخ به سوالات ورزشی مختلف در طی روز، امتیاز بگیرید و رتبه خودتان رو در جدول امتیازات بالا ببرید.

تازه اگر دوستان تان را به مدال دعوت کنید، هر امتیازی که آنها دریافت کنند را شما هم دریافت می کنید و سریع تر در جدول امتیازات ارتقا پیدا می کنید. سوال روز دو بخش اصلی دارد؛ مدال کیو و مدال پلاس.

در مدال کیو شما می توانید بصورت رایگان از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب هر ساعت به یک سوالی که منتشر می شود پاسخ بدهید.

در بخش مدال پلاس شما می توانید با ارتقا به عضویت طلایی در مدال، دو نوبت در روز به بسته های ۱۰ سوالی پاسخ بدید و امتیازتان را افزایش بدهید. در پایان هر هفته به سه نفر اول جدول امتیازات، جوایزی اهدا می شود.

  • پیش بینی رایگان تمامی لیگ های معتبر فوتبال دنیا

پیش بینی رایگان مسابقات فوتبال لیگ های معتبر دنیا از جمله لیگ برتر خلیج فارس، لیگ برتر انگلیس، لالیگا، سری آ ایتالیا، بوندسلیگا آلمان، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ قهرمانان آسیا و دیگر لیگ های معتبر فوتبال در سراسر جهان از امکانات جذاب مدال می باشد. شما می توانید با پیش بینی رایگان بازی های این لیگ ها، بدون قرعه کشی جوایز بزرگ مدال را برنده شوید.

  • پخش زنده مسابقات ورزشی مهم در سراسر جهان

اگه دوست دارید از هر جا که خواستید بتونید رویدادهای مهم ورزشی جهان رو از طریق گوشی موبایل تان تماشا کنید، از این به بعد می توانید تمام این رویدادهای مهم از جمله مسابقات حساس فوتبال اروپا، موتو جی پی، ورزش های رزمی، فرمول ۱ و … را در مدال با کیفیت بالا تماشا کنید.

  • اخبار اختصاصی، ویدیوهای تولیدی، مدال شو

تیم حرفه ای و بزرگ محتوای مدال هر لحظه در حال انتشار آخرین و داغ ترین خبرهای ورزشی و بخصوص فوتبالی سراسر جهان می باشد.

تیم مدال علاوه بر اطلاع رسانی خبرهای ورزشی روز دنیا، به تولید محتوای اختصاصی هم می پردازد. برنامه های اختصاصی مدال از عبارتند از مدال شو، هاشور، شیر تو شیر و … .

  • اطلاعات کامل بیشتر از ۳۰۰ لیگ معتبر، ۷۰۰۰ تیم فوتبال و تمام بازیکنان فوتبال سراسر جهان

به جرات می توان گفت اطلاعات و تاریخچه ای که اپلیکیشن مدال از تیم ها، لیگ ها و بازیکنان فوتبال سراسر دنیا دارد را هیچ اپلیکیشن یا سایت دیگری به شما ارائه نمی دهد.

در صفحه اختصاصی هر تیم می توانید اطلاعاتی مانند بازی های اخیر آن تیم، بازی های آینده، اخبار مربوط به آن تیم، نقل و انتقالات فصول مختلف، افتخارات و قهرمانی ها، رتبه در جدول رده بندی لیگ های مختلفی که در آن حضور دارد و لیست تمام بازیکنان آن تیم را دریافت کنید.

در صفحه اختصاصی هر لیگ می توانید به اطلاعاتی مانند تاریخچه آن لیگ، تیم های حاضر در آن، آمار بازیکنان آن لیگ، مسابقاتی که در حال برگزاری ست، اخبار مربوط به آن و جدول امتیازات تیم های آن لیگ را مشاهده نمایید.

و در آخر در صفحه اختصاصی هر بازیکن می توانید به اطلاعاتی مانند ویژگی های فیزیکی آن مثل قد، وزن، تولد و ملیت آن، آمار مربوط به گل، پاس گل، شوت، دریبل و … آن بازیکن در فصول مختلف و تاریخچه نقل و انتقالات آن را مشاهده کنید.

  • دریافت محتوای مربوط به تیم ( تیم های ) مورد علاقه از طریق پوش نوتیفیکیشن

یکی دیگر از ویژگی های جذاب مدال دریافت اخبار و محتوای مربوط به تیم های مورد علاقه شما از طریق پوش نوتیفیکیشن است. شما می توانید اطلاعاتی مانند اخبار، اخبار داغ و نقل و انتقالات تیم مورد علاقه خود را از طریق پوش نوتیفیکیشن دریافت نمایید.

همچنین در زمان بازی آن تیم، می توانید اطلاعاتی مانند شروع بازی، پایان بازی، گل های رد و بدل شده، کارت زرد، کارت قرمز، تعویض، پنالتی و شروع و پایان نیمه را در لحظه از طریق نوتیفیکیشن دریافت نمایید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.