تلویزیون جدید سامسونگ می‌تواند به یک تابلوی نقاشی تبدیل شود!

0

همیشه این مشکل وجود داشته است که تلویزیون را در کدام قسمت از خانه قرار دهیم بدون اینکه طراحی کل اتاق به هم نریزد.

اگر به خانه‌های مدرن نگاهی بیندازید، پی می‌برید که اغلب تلویزیون جلوی دید نیست. برخی از صاحبان خانه‌ها راه‌های نوآورانه‌ای برای مخفی‌کردن تلویزیون پیدا کرده‌اند برای مثال آن را در پشت یک کاور کشویی قرار می‌دهند. اکثر افراد معتقد هستند که تلویزیون‌ زشت است و باید در دید افراد نباشد. اما برای اینکه هم بتوانیم از تلویزیون استفاده کنیم و هم خانه زیبایی داشته باشیم، باید چه کنیم؟

سامسونگ اخیرا به این موضوع پرداخته و با موزه ویکتوریا اند آلبرت همکاری کرده است تا تلویزیونی زیبا برای فضای نشیمن خانه‌ها تولید کند.

با همکاری وی‌اند‌آ، سامسونگ یک تلویزیون نوآورانه ساخته که شبیه به یک اثر هنری در قاب است.

این محصول که از داخل یک تلویزیون پیشرفته است، در ظاهر مانند اثر هنری است که آن را قاب گرفته باشید.

فریم، یک قاب هنری

این تلویزیون که فریم نام دارد، مانند یک اثر هنری به دیوار نصب می‌شود و می‌توان آن را با سایر تصاویر و قاب‌ها ترکیب کرد.

یک قاب زیبا و ساده به رنگ‌های گردویی، بژ یا سفید دارد که صفحه نمایش را به یک گالری هنری تبدیل می‌کند.

وقتی از تلویزیون استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن را روی حالت هنری قرار دهید. به جای اینکه تلویزیون یک صفحه سیاه را نشان دهد، نمایشگر فریم به یک اثر هنری تبدیل می‌شود که می‌توان تصویر آن را از بین مجموعه‌ای از تصاویر دیجیتالی در کالکشن سامسونگ انتخاب کرد.

نکته جالب درباره این همکاری آن است که از آرشیو تصاویر موزه ویکتوریا اند آلبرت استفاده شده است. سامسونگ بیش از ۲۰ اثر را برای فروشگاه‌های هنری خود انتخاب کرده و این تصاویر را با رنگ‌های با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند با یک اشتراک ماهانه به مبلغ ۳٫۹۹یورو از فروشگاه‌ هنری استفاده کنند، یا مجموعه‌ای بیش از ۳۰۰ اثر از هنرمندان قدیمی و معاصر را با ۱۴٫۹۹ یورو خریداری نمایند.

به علاوه شرکت سامسونگ با گالری‌ها و موزه‌ها در سراسر دنیا همکاری می‌کند تا به کاربران کمک کند که گالری تصاویر خود را با بیش از ۷۵۰ اثر هنری ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.