تسلط بیشتری روی احساسات خود داشته باشید!

0
  •  چرا دوپل فقط یک مچ‌بند نیست؟ گروه هدف اصلی شما کیست؟

دوپل شما را بررسی نمی‌کند؛ بر خلاف اکثر دستگاه‌های پوشیدنی دیگر، دوپل سعی نمی‌کند بدن شما را پیگیری کند، در عوض یک اثر واقعی روی فردی که آن را پوشیده است، می‌گذارد. این دستگاه می‌تواند فرد را هوشیارتر یا آرام‌تر کند که این تاثیر، طبیعی و ثابت شده است.

دوپل برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند روی احساسات خود کنترل بیشتری داشته باشند. یک ابزار که می‌توان از آن به روش‌های مختلف استفاده کرد؛ برای تمرکز روی کار یا کمک به آرام بودن در شرایط فشار. افرادی نیز از دوپل استفاده می‌کنند تا بتوانند بهتر به خواب بروند یا در هنگام دویدن تمرکز داشته باشند. یکی از دلایل عرضه نمونه اولیه این دستگاه در بازار آن است که نظرات و پیشنهادات کاربران درباره موارد استفاده دوپل در اختیار سازندگان آن قرار بگیرد.

  •  شما تصمیم گرفتید برای پروژه اول خود به دنبال تامین بودجه باشید؟ تاکنون تجربه شما چگونه بوده است؟

تجربه بی‌نظیری بود و چیزهای زیادی یاد گرفتیم. خیلی هیجان‌انگیز است که دوپل را در برابر چشم افراد به نمایش بگذاریم و نظرات و پیشنهادات آن‌ها را دریافت کنیم. سخت کار کردیم اما ارزش آن را داشت.

  •  شما در آینده یک پروژه جالب را با دیزنی انجام خواهید داد؛ آیا ممکن است برخی از نکات مهم این شراکت را با ما در میان بگذارید؟

می‌توانم بگویم که ما روی یک فناوری تلقینی برای کودکان کار می‌کنیم و بسیار هیجان‌زده هستیم که این فرصت را پیدا کرده‌ایم تا با شرکت بزرگ دیزنی همکاری کنیم. همه می‌دانند که دیزنی در ارتباط با کودکان یکی از پیشروان به‌شمار می‌آید.

  •  در حال حاضر دستگاه پوشیدنی مورد علاقه شما، به جز محصولات خودتان، چیست؟

در نمایشگاه فعلی (مهندسی طراحی نوآورانه در کالج سلطنتی لندن و کالج سلطنتی هنر) یکی از دانشجویان یک دستکش فوق‌العاده را ساخته است. این دستکش به صنعتگران امکان می‌دهد تا با دستان خود مواد جامدی مانند سنگ را حجاری کنند!

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.