تستیک؛ اپی برای دانش‌آموزان

0

تستیک یک استارتاپ با چند محصول مختلف است که البته کاملا یکپارچه و به‌هم مرتبط هستند و همگی در زمینه آموزش آنلاین فعالیت دارند.

استارتاپ تستیک به نشانی testik.ir توسط میلاد افضل ۲۷ساله متولد اصفهان و دارای فوق‌لیسانس ژنتیک، حمیدرضا داودی ۲۷ساله متولد اصفهان و فوق‌لیسانس ژنتیک و محمود سبزه‌ای ۳۹ساله و متولد تهران و دارای مدرک فوق‌لیسانس نرم‌افزار بنیانگذاری شده است.

میلاد و حمید‌رضا قبل از راه‌اندازی استارتاپ تستیک به عنوان مشاوره تحصیلی در آموزشگاه‌های کنکور فعالیت می‌کردند و ایده این استارتاپ نیز از دل یکی از همین آموزشگاه‌ها متولد شده است. تستیک یک استارتاپ با چند محصول مختلف است که البته کاملا یکپارچه و به‌هم مرتبط هستند و همگی در زمینه آموزش آنلاین فعالیت دارند.

اپلیکیشن دانش‌آموزی تستیک که شامل برنامه‌ریزی هفتگی، آزمون، فیلم‌ها و جزوات آموزشی، ارائه گزارش عملکرد دانش‌آموز به صورت هوشمند، ارتباط سریع و آسان با اساتید و مشاوران می‌شود، قادر است تمامی نیازهای مخاطبان خود را برطرف کند.

محتوای آموزشی مورد استفاده در اپلیکیشن توسط دبیران برجسته مجموعه در استودیوی اختصاصی تستیک تهیه و تولید شده است. امکانات هوشمند اپلیکیشن نیز به کمک برنامه‌نویسان مجموعه روز‌به‌روز ارتقا می‌یابند و به‌زودی تمامی رفتارهای دانش‌آموزان در محیط نرم‌افزار قابل تحلیل خواهند بود.

این محصولات کاملا یکپارچه هستند و تیم تستیک نیز سعی کرده‌ چابکی و توانمندی خود را حفظ کند تا چالش‌های پیش‌رو را برطرف کند

دانش‌آموزان می‌توانند اپ تستیک را از سایت دانلود کنند و پس از ثبت‌نام و یک هفته استفاده رایگان با خرید‌ اشتراک ماهیانه ۲۹ هزارتومان به صورت کامل به اپ دسترسی داشته باشند.

پنل هوشمند‌سازی مدارس تستیک

با استفاده از این پنل مدارس و مراکز آموزشی قادر خواهند بود محیط آموزشی خود را پویا‌تر و هوشمند‌تر از قبل برای استفاده خانواده‌ها و دانش‌آموزان بهینه کنند. در این پنل عملکرد تمامی دانش‌آموزان مدارس در آزمون‌های روزانه تستیک و آزمون‌های ارائه‌شده توسط مدارس و نحوه اجرای فرم برنامه‌ریزی، به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و نتایج به اطلاع مدیریت مراکز می‌رسد. علاوه بر این، امکان صدور انواع کارنامه بر اساس عملکرد کیفی دانش‌آموزان و نمرات آنها وجود دارد.

اپلیکیشن ویژه اولیا

این اپلیکیشن مکمل دو پلتفرم قبل است و این امکان را به اولیا می‌دهد‌ که در هر دو بخش آموزش و پرورش در کنار دانش‌آموز و مدرسه باشند.

اپلیکیشن تستیک پلاس

اپی است که هر ارگان، موسسه، آموزشگاه و یا شرکت می‌تواند یک صفحه شخصی داشته باشد و محتوا‌های آموزشی که قصد تولید آن را دارد، در استودیو‌های تستیک به صورت رایگان تولید کرده و در صفحه شخصی به مخاطبانش عرضه کند. همچنین آزمون پایان دوره برگزار کند و در صورت قبولی، برای مخاطبان مدرک پایان دوره صادر کند.

میلاد می‌گوید تا‌کنون حدود ۶۰۰ میلیون در این کار هزینه کرده‌اند‌ و بزرگ‌ترین معضل آنها تا‌کنون تبلیغات و بازاریابی بوده ‌چرا‌ که بسیار هزینه‌بر است. البته آنها موفق شده‌اند سرمایه‌گذار جذب کنند و تا حدودی این مشکل را برطرف سازند.

«احتمالا خیلی از مخاطبان با خواندن این مصاحبه، بزرگ‌ترین ضعف ما را چاق‌بودن بیزینسمان می‌دانند چون تا این لحظه خیلی از افراد و سرمایه‌گذاران این نقد را به ما داشته‌اند، اما واقعیت این است که این محصولات کاملا یکپارچه هستند و تیم تستیک نیز سعی کرده‌ چابکی و توانمندی خود را حفظ کند تا چالش‌های پیش‌رو را برطرف کند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.