تابستان در راه است! دستگاه‌های پوشیدنی برای کاهش وزن

0

دلایل زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. شاید بخواهید برای مسابقات ورزشی آماده شوید. شاید بخواهید تناسب اندام خود را به دست آورید و انرژی بیشتری داشته باشید. یا شاید بخواهید ظاهر خوبی داشته باشید. در هر حال، در اینجا به دستگاه‌های پوشیدنی می‌پردازیم که به شما کمک می‌کنند به این هدف خود دست یابید.

  • ترکیب ساعت هوشمند + ترازوی هوشمند + اپلیکیشن پیگیری کالری

فیت‌بیت – ترازوی هوشمند Aria WiFi

ساعت هوشمند برای ورزش و تناسب اندام بر این فرضیه استوار است که پیگیری فعالیت برای کاربر تشویق کننده است. در واقع، شما از ساعت و اپلیکیشن خود به عنوان یک مربی استفاده می‌کنید. در پایان نیز به ازای هر ۳۰.۰۰۰ گامی که برمی‌دارید، پاداش خواهید گرفت. دستگاه‌های پوشیدنی با کمک چندین قابلیت فعالیت فیزیکی شما را پیگیری می‌کنند: پیگیری داده‌های فیزیکی شما مانند ضربان قلب شما، گام‌ها و مسافت طی شده شما. با استفاده از داده‌های فیزیکی که شما وارد اپلیکیشن می‌کنید مانند وزن، سن و قد خود، اپلیکیشن محاسبه می‌کند که چقدر کالری سوزانده‌اید و چقدر تلاش شما فشرده بوده است. بنابراین، اپلیکیشن شما می‌تواند تخمینی از مقدار کاهش وزن شما را ارائه دهد.

به جای اینکه در طول رژیم غذایی خود داده‌ها را خودتان وارد کنید، ساعت‌های هوشمند این امکان را می‌دهند که آن را با یک ترازوی هوشمند ترکیب کنید تا بتوانید به طور فعال تغییرات وزن، درصد چربی بدن و شاخص توده بدن خود را بررسی کنید. 

  • پیگیری عادات غذایی شما

ماهیتابه‌های هوشمند

یک روش دیگر برای پیگیری غذا، بدون پوشیدنی چیزی آن است که از طریق یک ماهیتابه آن را بررسی کنید. این یک ماهیتابه اینترنت اشیاء است که یک وسیله جانبی عالی برای ساعت هوشمند شما است. این ماهیتابه با کمک یک اپلیکیشن مواد اولیه‌ای را که شما به ماهیتابه اضافه‌ می‌کنید، توضیح می‌دهد و اپلیکیشن به شما می‌گوید که غذای شما از چند کالری تشکیل شده است.

این اپلیکیشن فقط یک مربی تناسب اندام نیست، بلکه یک معلم آشپزی نیز هست. یک دستور غذا را انتخاب کنید تا دستگاه به شما بگوید باید چه کنید و آیا آن کار را به درستی انجام می‌دهید یا خیر. حسگرها ورودی‌های شما را اندازه می‌گیرند و به شما بازخورد می‌دهند برای مثال، “مراقب دما باشید!”. همچنین شما می‌توانید تصویر غذای خود را با جامعه ماهیتابه هوشمند به اشتراک بگذارید. در نهایت ماهیتابه هوشمند می‌تواند با ساعت هوشمند فیت‌بیت همگام‌سازی شود و ورودی کالری شما را اندازه‌گیری کند. 

  • لباس‌های تناسب اندام تحریک‌کننده

شلوارهای Steelman

شلوارهای Steelman با تحریک عضله الکترونیکی (EMS) عضلات بیشتری از بدن شما را به کار وادار می‌کنند. وقتی شما ورزش می‌کنید، فقط روی یک بخش از عضلات خود تمرکز دارید. این لباس‌های هوشمند که از الکترودها تشکیل شده اند، عضلات دیگر شما را ورزش می‌دهند. بنابراین، عضله آسیب دیده شما بیش از حد کشیده نمی‌شود. این فناوری به ورزشکاران کمک می‌کند تا جراحت خود را ترمیم کرده و به سرعت عضله‌سازی کنند.

این لباس به شما امکان می‌دهد تا بدون تلاش یا فکر عضلات خود را ورزش دهید. نیازی نیست مربی استخدام کنید، فقط کافی است این لباس را بپوشید. فناوری EMS یک پالس الکتریکی می‌دهد که از یک الکترود روی پوست شما به عضلات شما حرکت می‌کند. سیگنال الکتریکی سپس عضله شما را فعال می‌کند.

این لباس بسیار انعطاف‌پذیر بوده و به سیم نیازی ندارد. یک کنترل کوچک و صفحات تعبیه شده با الکترودها نیز به این لباس وصل هستند. شما می‌توانید آن را از تلفن هوشمند، تلبت یا کامپیوتر خود کنترل کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.