ب‌‌ام‌و هنوز با ستاره‌های سینما، فیلم‌های ماشینی می‌سازد!

0

ساختن فیلم‌های تبلیغاتی با استفاده از چهره‌های مشهور سینمایی از جمله راهکارهای خلاقانه‌ای به شمار می‌رود که عموما برندهای مشهور و لوکس جهان به آنها می‌پردازند، چراکه ساختن چنین فیلم‌هایی، هزینه زیادی در پی داشته و نیاز به یک تیم قوی بازاریابی و سینمایی نیز دارد. همکاری با کارگردانان مشهور و موفق سینما در کنار هنرمندان مشهور و شناخته شده نیز از دیگر مزایای ساختن چنین فیلم‌هایی است که قطعا بر مخاطبان، تأثیر مثبتی خواهند داشت؛ ضمن اینکه اگر فیلم‌های مذکور با بازی یک هنرپیشه مشخص و به طور دنبال‌دار ساخته شوند نیز این تأثیر بیشتر خواهد شد. کلایو اوون یکی از چهره‌های معروف سینمای جهان به شمار می‌رود که با برند ب‌‌ام‌و در ساختن چند فیلم کوتاه تبلیغاتی همکاری داشت و در سال جاری نیز این همکاری بعد از چندین سال دوباره از سر گرفته شد و فیلم کوتاهی موسوم به فرار، در سایت ب‌‌ام‌و فیلمز به نمایش درآمد که در ادامه فیلم‌های کوتاهی بود که این برند با بازی کلایو اوون، تولید کرده بود. بازگشت دوباره این چهره شاخص سینمایی در فیلم‌های کوتاه ب‌ام‌و، تلنگری دوباره به مخاطبان این برند محسوب می‌شودکه علاوه بر یادآوری فیلم‌های قبلی، آنها را در فضای این فیلم جدید نیز قرار می‌دهد و بار دیگر برند ب‌‌ام‌و را برای آنها پررنگ خواهد کرد.

در واقع باید گفت برند ب‌‌ام‌و، برای معرفی محصولات خود از این شگرد تبلیغاتی استفاده زیادی کرده است و در این شیوه، سابقه‌ای چندده‌ساله دارد. کلایو اوون از جمله چهره‌های معروف سینمایی است که از سال‌های قبل با کمپانی ب‌‌ام‌و، به منظور ساختن فیلم‌های تبلیغاتی، همکاری داشت. همکاری کلایو اوون با برند ب‌ام‌و به حدود ۱۵سال پیش‌باز می‌گردد که سری فیلم‌های کوتاه (The Hire) را برای این برند بازی کرده بود. این سری که مجموعه‌ای از هشت فیلم کوتاه به شمار می‌رفت، با بازیگری او به عنوان قهرمان داستان شکل گرفته بود و وی در آن فیلم‌ها نقش راننده مرموزی را داشت که به استخدام درآمده بود تا مأموریت‌های متفاوتی را به انجام برساند. آنچه در این فیلم‌ها به صورت پررنگ‌تری نمود داشت، مهارت رانندگی قهرمان داستان و نمایش نوع ماشین مورد نظر بود که در راستای خدمات بازاریابی و تبلیغاتی ب‌‌ام‌و قرار داشت.

 اکنون نیز بعد از گذشت ۱۵ سال، دوباره کلایو اوون به برنامه ساخت فیلم‌های کوتاه ب‌‌ام‌و ‌راه یافته است و این بار در فیلمی موسوم به فرار 

(The Escape) در نقش همان راننده مرموز ظاهر می‌شود. در این فیلم نیز این راننده مرموز مأموریت دارد تا یک انسان ساخته شده را به مکان خاصی انتقال دهد و البته مشخص است که این راننده سوار بر ب‌‌ام‌و، از پس مأموریت خود به خوبی بر خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.