به‌ روزرسانی‌ ها را از دست ندهید

0

اسکارلت یک صفحه اصلی هوشمند برای دستگاه گوگل کست ( (Chromecast،Nexus Player یا Android TV شماست که با کمک آن می‌توانید از تازه‌های تمام برنامه‌های موردعلاقه خود مطلع شوید. برنامه‌هایی از قبیل YouTube، Twitter،Reddit  و… از این برنامه کاربردی پشتیبانی می‌کنند. Scarlett یکی از پرطرفدارترین و پربازدیدترین برنامه‌های کاربردی است.

 Scarlett  چگونه کار می‌کند؟

از تلفن همراه اندروید یا تبلت خود فایل‌ها را در Chromecast،Nexus Player  یا Android TV  پخش کنید.   این برنامه کاربردی محتوای جدید و شخصی را در فضای ابری و در سراسر خدمات ترکیب می‌کند.   حالا با خیال راحت تکیه بدهید و از تماشای تلویزیون لذت ببرید.

برخی از ویژگی‌های جالب و مفید این برنامه عبارت است از:

پخش تصاویر و ویدئوهای شخصی‌سازی‌شده و تمام خدمات موردعلاقه شما در یک مکان خدمات پشتیبانی شده عبارت‌اند از Twitter، YouTube،Haystack News  و  Reddit  می‌توانید از آخرین اخبار و جدول زمانی Twitter خود مطلع شوید بدون اینکه نیاز باشد در تلفن یا کامپیوتر خود جستجو کنید. همزمان با پخش تلویزیون، مقالات Twitter یا مطالب ارسالی Reddit را روی تلفن جستجو و مرور کنید. بعد از اتصال به YouTube به فهرست پخش خود گوش دهید. اطلاعات مفید مانند آب‌وهوا را با یک نگاه دریافت کنید. تلویزیون خود را به یک کاغذدیواری زیبا با تصاویری با کیفیت ۵۰۰ پیکسلی تبدیل کنید. یک ساعت روی تلویزیون خود نمایش دهید. با استفاده از صدای طبیعی خود در YouTube جستجو کنید (برای مثال بگویید: Play Hello by Adele). با گفتن «Show me news» (اخبار را به من نشان بده) یا «Show me business news» (اخبار تجاری را به من نشان بده) در بین اخبار جستجو کنید. کنترل آسان از صفحه نمایش تلفن خود توانایی پخش خودکار ویدئوها در فید خود پشتیبانی از جستجوی ایمن

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.