بهگراد ؛ بهترین گرای تبلیغات

پلتفرم ارسال گسترده تبلیغات پوش‌نوتیفیکیشن

0

بهگراد ، به عنوان طراح و مجری تبلیغات آنلاین، از سال۹۶ فعالیت خود را در زمینه مدیریت هوشمند تبلیغات در فضای آنلاین آغاز کرد. روش اصلی تبلیغات شرکت بر بستر ارسال پوش‌نوتیفیکیشن قرار دارد

طی مدت کوتاه آغاز به کار مجموعه بهگراد، ظرفیت جذب ۷۰هزار کاربردر ماه برای هر سرویس ارزش افزوده ایجاد شده است. میزان ریزش کاربران به‌مراتب پایین‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است و دلیل عمده آن کیفیت رسانه‌هایی است که بهگراد در اختیار دارد. تاکنون بیش از ۳۰۰ کمپین تبلیغاتی موفق در بهگراد، طراحی و اجرا شده است.

دنیای دیجیتال و روش‌های بازاریابی اینترنتی هر روز در حال تغییر و تحولند. برخی ابزارها با گذشت زمان منسوخ‌شده و ابزارهای جدید جایگزین می‌شوند.

بازاریابی موبایلی که در مقایسه با روش‌های قدیمی‌تر بازاریابی آنلاین مانند ایمیل مارکتینگ تازه‌نفس به شمار می‌رود، از ابزارها‌ و روش‌های متنوعی برای جذب کاربر، ایجاد آگاهی برند و اهداف دیگر استفاده می‌کند که یکی از قدرتمندترین ابزارهای آن پوش‌نوتیفیکیشن (Push Notification) است.

بهگراد، پلتفرم ارسال گسترده پوش‌نوتیفیکیشن است که در زمان نسبتا کوتاهی توانسته به رشد قابل توجهی دست یابد. زمینه پیدایش بهگراد به سابقه مؤسسان آن در فضای تبلیغات آنلاین بازمی‌گردد.

یکی از ‌مؤسسان بهگراد می‌گوید:

فعالیت‌های تبلیغاتی ما، در زمینه جذب ترافیک برای وب‌سایت‌ها و جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام صورت می‌گرفت. همین‌طور از روش پوش‌نوتیفیکیشن به طور خاص برای نصب اپلیکیشن‌های اندروید استفاده می‌کردیم.

به مرور زمان متوجه شدیم، پوش‌نوتیفیکیشن ظرفیت‌های بالایی دارد و از آن می‌توان به منظور جذب کاربر مؤثراستفاده کرد؛ درست مشابه کاری که با ارسال پیامک‌های انبوه صورت می‌پذیرد و از نظر اقتصادی نیز از روش‌های دیگر کم‌هزینه‌تر است.

تفاوت این روش با ارسال پیامک‌های انبوه این است که تنها کاربران آنلاین قادر به دیدن پیام‌ها هستند و برای کاربرانی که علاقه‌ای برای مشاهده تبلیغات ندارند، مزاحمتی ایجاد نمی‌شود و به همین دلیل روش بهینه‌ای است. تأثیر قابل توجه ارسال پوش‌نوتیفیکیشن بر جذب کاربران و هزینه منطقی آن نسبت به سایر روش‌های دیجیتال مارکتینگ، باعث شد تصمیم بگیریم فعالیت‌ جدی‌تری در این زمینه آغاز کنیم و خدمات خود را به صورت عمومی در اختیار شرکت‌های ارزش افزوده و استارتاپ‌ها قرار دهیم.

استقبال مشتریان بهگراد

پلتفرم پوش‌نوتیفیکیشن بهگراد اولین فعالیت خود را دی ماه ۹۶ با ارسال پیام به یک میلیون کاربر در روز آغاز کرد. بازخوردهای مثبت مشتریان نسبت به افزایش تعداد کاربران فعال در مقایسه با سایر روش‌ها و هزینه پایین‌تر این روش، تیم را نسبت به ادامه کار و گسترش آن مصمم‌ترکرد و در اردیبهشت ۹۷ پنل جامع ثبت و مدیریت آنلاین تبلیغات پوش‌نوتیفیکیشن تحت آدرس اینترنتی behgrad.com راه‌اندازی شد.

هدف از ایجاد این پلتفرم، ایجاد ارتباط بین صاحبان رسانه و تبلیغ‌دهنده‌ها و به عنوان نتیجه‌ این اجتماع، کاهش هزینه‌های تبلیغات برای کسب‌و‌کارهاست.

رشد سریع پلتفرم بهگراد

بهگراد کار خود را با ارسال ۱ میلیون پوش‌نوتیفیکیشن روزانه آغاز کرد و در حال حاضر به ظرفیت ارسال ۱۰میلیون پیام روزانه رسیده است که این تعداد ارسال به رقم قابل توجه ۱۵۰هزار کلیک منجر می‌شود.

در حال حاضر بیش از ۳۰ سرویس ارزش افزوده در این پلتفرم فعال بوده و نزدیک به ۳۰۰ کمپین دیجیتال اجرا شده است. بهگراد با بیش از ۱۰ هزار اپلیکیشن اندرویدی متمایز، طی ۶‌ماه فعالیت توانسته ظرفیت خود را ازجذب روزانه۵۰۰کاربر به ۵۰۰۰ هزار کاربردر روز برساند.

 مزیت‌های رقابتی بهگراد

ارسال پوش‌نوتیفیکیشن برای توسعه‌دهندگان و ناشران اپلیکیشن، راهی برای صحبت مستقیم با کاربرانشان محسوب می‌شود. این پیام‌ها در فیلترهای اسپم از بین نمی‌روند و در اینباکس به فراموشی سپرده نمی‌شوند. این پیام‌ها با محتوای درست و در زمان درست به دستگاه‌های تلفن همراه که همیشه در دسترس کاربران قرار دارند، ارسال می‌شوند.

این روش دیجیتال مارکتینگ، یک راه منحصر‌به‌فرد برای رسیدن به مخاطب است و اثربخشی آن چندین برابر ایمیل‌ها، بنرهای سایت‌ها و سایر رسانه‌های متداول است. این پیام‌ها حتی می‌توانند به کاربران یادآوری کنند که از یک برنامه در یک روز  یا یک ساعت به‌خصوص استفاده کنند، چه این برنامه در گوشی آنها باز باشد یا نباشد.

مهم‌ترین مزیت رقابتی این ابزار، نرخ تبدیل بالای ارسال‌ها به کاربر فعال است. بهگراد موفق شده به رکورد جذب ۷۰ هزار کاربر در یک ماه برای یک سرویس دست یابد. تجربه بیش از ۳سال فعالیت در حوزه بازاریابی آنلاین و برخورداری از دانش فنی مورد نیاز، در کنار ظرفیت قابل توجه ارسال و جذب، این مجموعه را قادر ساخته تا با بررسی مدل کسب‌و‌کارها و محتوای سرویس‌ها، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و ترویج به مشتریان ارائه کند.

بهگراد با آگاهی کامل از تمام قوانین به‌روز رگولاتوری، اپراتورهای تلفن همراه و سایر مراجع بالادست، همواره خود را متعهد به رعایت اصول و قوانین می‌داند و سلامت، شفافیت و قانونگرایی روش‌های تبلیغات خود را تضمین می‌کند. بهگراد با کمک الگوریتم هوش مصنوعی، صحت عملکرد رسانه‌ها را تشخیص داده و راهکارهای تقلبی و کلیک‌های جعلی را از پلتفرم خود خارج می‌کند. کلیه کمپین‌های تبلیغاتی بهگراد قابل ردگیری و گزارش‌گیری هستند.

مهم‌ترین مزایای تبلیغ در بهگراد را در این سه ویژگی می‌توان خلاصه کرد:

رکورددار تبلیغات نمایشی و کلیکی روزانه: پلتفرم بهگراد دارای رکورد بیشترین نمایش روزانه تبلیغ در تلفن همراه با بیش از ۱۰ میلیون کاربر اندروید یکتاست.

پربازده‌ترین و جدیدترین شیوه تبلیغات دیجیتال: بهگراد به عنوان اولین پلتفرم تبلیغات گسترده پوش‌نوتیفیکیشن بر بستر تلفن همراه، دارای نرخ کلیک به‌مراتب بالاتر از سایر تبلیغات آنلاین بر بستر موبایل و وب با CTRمتوسط یک درصد است.

هدفمندی: بهگراد امکان هدفمند‌کردن تبلیغات با گرای دقیق از طریق فیلتر کاربران بر اساس موقعیت جغرافیایی(استان)، اپراتور تلفن همراه و برند گوشی را به تبلیغ‌دهندگان ارائه می‌دهد.

آینده بهگراد

بهگراد پس از راه‌اندازی پلتفرم جامع تبلیغات آنلاین، در‌پی توسعه بازار به سایر حوزه‌های کسب‌و‌کار است. این شرکت، با تکیه بر دانش فنی، تیم متخصص و مشتری‌مداری خود توانسته به سرعت رشد کند و در حال حاضر به دنبال افزایش دامنه خدمات خود به سایر حوزه‌های تبلیغات دیجیتال است.

بیم‌ها و امیدها

یکی از اهداف مهم بهگراد، کاهش هزینه‌های تبلیغات آنلاین و قابل استفاده‌کردن آنها برای کسب‌و‌کارهای کوچک است. متاسفانه به سبب بروز برخی تخلفات در این حوزه، اعتماد کاربران و کسب‌و‌کارها دچار خلل شده است. اعمال قوانین بالادستی برای کنترل تخلفات موجب افزایش هزینه‌های تبلیغات در ماه‌های اخیر شده است. بهگراد با وجود همه فراز و نشیب‌ها، به سبب به‌کارگیری روش‌های خلاقانه و متنوع و بهینه‌سازی کمپین‌ها توانسته تا حدود زیادی این نوسانات قیمتی را مدیریت کند.

بهگراد، کمپ آرایش و تقویت قوای بازاریابی و تبلیغات آنلاین کسب‌و‌کارهای شماست. صاحبان رسانه در این رزمگاه، مهمات و سلاح نبرد تبلیغات آنلاین را مهیا می‌کنند. قوانین بازی ساده است. استفاده از روش‌های سالم و قانونی، افزایش دانش فنی، حمایت از مشتری و توسعه ظرفیت و قابلیت جذب کاربر.

اگر شما نیز آماده پیکارهستید، درنگ جایز نیست. با ما در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.