بلک‌بری اکوسیستم اپلیکیشنی‌اش راتوسعه می‌دهد

0

شرکت بلک‌بری، پیشرو در ارتباطات همراه، اعلام کرده است که با راه‌اندازی سیستم عامل بلک‌بری ۱۰.۳ اپ استور آمازون در دسترس خواهد بود و در نتیجه دسترسی مشتریان بلک‌بری به هزاران اپلیکیشن و بازی محبوب و مشهور بسیار گسترده خواهد شد. با بیش از ۲۴۰هزار اپلیکیشن اندروید در اپ استور آمازون در سراسر دنیا، مشتریان دستگاه بلک‌بری ۱۰ می‌توانند به محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها مانند پینترست، گروپان، نتفلیکس و ماین‌کرافت دسترسی داشته باشند.

این حرکت راهبردی همچنین به بلک‌بری امکان می‌دهد تا از طریق تاکید بیشتر روی توسعه اپلیکیشن‌های شرکتی و بهره‌وری مهم، برنامه توسعه‌دهنده خود را با تمرکز روی ارائه امن‌ترین راهکارهای شرکتی همراه و پایان به پایان تراز کند.

رئیس اجرایی بلک‌بری و مدیر‌عامل این شرکت، جان چن، می‌گوید که ارائه اپ استور آمازون در دستگاه‌های بلک‌بری ۱۰ به این شرکت کمک خواهد کرد تا به رفع دو نیاز همه ادامه دهد؛ دسترسی بیشتر به اپلیکیشن برای کاربران تلفن هوشمند خود و افزایش راهکارهای بهره‌وری برای شرکت‌ها. آنها به مشتریان خود گوش می‌دهند و این گام مهم را برای رفع نیازهای آنها برداشته‌اند.

بلک‌بری و آمازون با انجمن توسعه‌دهنده اپلیکیشن بلک‌بری همکاری خواهند کرد تا به آنها کمک کنند اپلیکیشن‌های خود را همزمان با راه‌اندازی ۱۰.۳ در اپ استور آمازون قرار دهند. در این صورت آنها از ابزارهای تبلیغاتی قدرتمند که امکان مشاهده شدن و سودآوری را فراهم می‌کنند، بهره‌مند خواهند شد.

این شامل Appstore Developer Select، که افزایش تجارت را ارائه می‌دهد‌ و نیز طرح‌های Amazon Coins، کنسول 

Developer Promotions، که تنظیم قیمت و فروش ویژه زمان واقعی را امکان‌پذیر می‌کند‌ و برنامه محبوب Free App of the Day می‌شود.

بلک‌بری یک برنامه شراکتی اپلیکیشن جدید برای توسعه‌دهندگان شرکتی و ادغام‌کنندگان سیستم‌ها ارائه خواهد داد که برای توسعه تعداد اپلیکیشن‌های شرکتی که برای ارائه قابلیت کاری و افزایش بهره‌وری کاربران، ارتباطات و همکاری از بلک‌بری ۱۰ استفاده می‌کنند، طراحی شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.