اخبار استارتاپی

“بریتر” کمک می کند برای جلساتتان مکان اشتراکی پیدا کنید

به عنوان یک استارتاپ، شما می‌توانید جلسات بسیاری را در یک کافی‌شاپ یا در دفتر مشتری برگزار کنید. اما وقتی سعی دارید یک مشتری جدید جذب کنید یا استراحت نمایید و بین جلسات کار دیگری انجام دهید، بهتر است که کسب و کار خود را در فضایی انجام دهید که متعلق به شما باشد.

بریتر(Breather) اپلیکیشنی است که به شما امکان این کار را می‌دهد. این اپلیکیشن فهرست‌هایی به سبک ایربنب (Airbnb) از انواع مختلفی از فضاها را ارائه می‌دهد که شما می‌توانید برای چند ساعت در نیویورک، بوستون، سن‌فرانسیسکو، اوتاوا و مونترئال اجاره کنید.

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا یک فضای مناسب برای برگزاری جلسات را پیدا کرده و مکانی را بر اساس نیازهای خود انتخاب کند. این اپلیکیشن فیلترهایی را برای فضاهای موجود بر حسب زمان، مقدار صندلی موجود، و انواعی از قابلیت ها و مشخصیات منحصر به فرد ارائه می‌دهد.

بریتر یک اپلیکیشن ضروری برای بنیانگذارانی است که اغلب اوقات زمان خود را در جاده سپری می‌کنند. بریتر یک شبکه از فضای کار است که به خوبی طراحی شده است و به افراد و کسب و کارها فضاهای کاربردی را ارائه می‌دهد که می‌توان از طریق تلفن آنها را رزرو کرد و به آنها دسترسی داشت.

این اپلیکیشن برای کسب و کارها طراحی شده است. کارهای فکری مستلزم محیط‌های کاری متفکرانه است. از سایت‌ها تا جلسات مشتریان، ایده‌ها تا کارهای دور، فضاهای ما به گونه‌ای طراحی شده است که در شما حس خلاقیت، بهره‌وری و انگیزه ایجاد می‌کند صرف نظر از اینکه شما در کجای دنیا هستید.

تمام این مکان‌ها مبله بوده و به صندلی‌های کنفرانس، وای فای رایگان و سریع، نوت‌پد، قلم، پریز برق و داک‌های شارژ مجهز هستند. ممکن است تلویزیون و وایت‌بورد نیز در این مکان‌ها وجود داشته باشد.

این اپلیکیشن بیش از 300 مکان در 10 شهر مهم در سراسر دنیا دارد و شبکه آن در حال رشد است. از نیویورک گرفته تا لس آنجلس، لندن تا سن‌فرانسیسکو و تورنتو، شما می‌توانید یک مکان بریتر را در ساختمان دفتر تجاری در شهر خود پیدا کنید.

امکان دسترسی به مکان‌های ما با ثبت نام امکان‌پذیر خواهد شد. عضویت در این اپلیکیشن رایگان است و هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد فقط برای مدت زمان مورد نیاز خود یک مکان را رزرو و پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.