برون‌سپاری به‌معنای واگذار کردن مسئولیت نیست!

0

تفاوتی بین روابط برون‌سپاری و سایر روابط کاری وجود ندارد. رابطه طولانی‌مدت و موفق با مذاکرات و قرارداد شروع می‌شود، اما رسیدن به مرحله‌ای که در آن هر دو طرف احساس رضایت کنند، کمی دشوار است. برای تسهیل در این روند می‌توانید از نکات زیر استفاده کنید.

  •  مدیریت پرسنل

ابتدا باید برای هر پروژه یک مدیر انتخاب کنید. این کار برای حفظ ارتباط منظم، جلوگیری از سردرگمی و ایجاد اعتماد لازم است.

  •  تعیین معیار و اهداف

از همان ابتدا باید معیارها و اهداف خود را مشخص کنید. بهتر است همه چیز واضح و روشن باشد. بهتر است رویکرد انعطاف‌پذیر داشته باشید و بین نیازهای خود و دیگران تعادل برقرار کنید.

  •  ارتباط

زمان بیشتری را صرف کار کنید تا آنها دریابند در کار خود جدی هستید. از همان ابتدا درباره نیازهای پروژه صحبت کرده و به طور منظم شرایط را بررسی کنید. به‌روزرسانی‌های منظم به شناسایی و حل مشکلات کمک می‌کند. به علاوه موجب می‌شود که هر دو طرف پیشنهادها و ایده‌هایی داشته باشند.

  •  احترام

با دیگران همانطور رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. برای ایجاد یک رابطه سالم، برای راهنمایی‌ها و تخصص پیمانکار خود ارزش قائل شوید. همچنین به وقت و فرهنگ آنها احترام بگذارید. مناطق زمانی مختلف مشکلی به وجود نخواهد آورد. اگر پایان روز شما با شروع روز دیگران مصادف است، می‌توانید صبح کارتان را تحویل دهید. برای آشنایی بیشتر با فرهنگ همدیگر، رویدادهای اجتماعی برگزار کنید و با پیشینه شرکت آنها آشنا شوید. مسئولیت همیشه تقصیر را گردن دیگران نیندازید. بهتر است مسئولیت کار یا اشتباه خود را بپذیرید. منبع مشکل را پیدا کنید و به دنبال راهکارهای مفید باشید. پذیرفتن مسئولیت نشان‌دهنده بلوغ، رهبری سالم و کاهش هزینه‌های ناخواسته است. ایجاد یک رابطه طولانی‌مدت با یک شرکت برون‌سپاری این فرصت را ایجاد می‌کند تا محصولات و خدمات شما پیشرفت کنند. بهره‌وری مهم‌ترین بخش این رابطه است پس باید مطمئن شوید که شرکت طرف مقابل شما می‌تواند بر تمام این موانع غلبه کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.