با استارتاپ حقوقی رکلا و ویژگی‌های منحصر به فرد آن آشنا شوید

0

یکی از سایت‌هایی که در زمینه ارائه خدمات حقوقی در خصوص قراردادها فعالیت دارد و احتمالا برای شما هم واژه‌ای نام آشنا محسوب می‌شود، سایت رکلا است. تیم حقوقی رکلا تلاش کرده است تا همواره با ارائه خدمات حقوقی با صرفه در حوزه قراردادها، خدمات قابل توجهی به کاربران ارائه دهد. سایت رکلا به عنوان مرجع تخصصی تنظیم قرارداد محسوب می‌شود و در زمینه ارائه نمونه قرارداد و مشاوره در خصوص قراردادها به‌صورت تخصصی فعالیت دارد.

با توجه به افزایش اطلاعات حقوقی مردم در سال‌های اخیر، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند تا به جای توافقات شفاهی از قراردادهای کتبی استفاده کنند. با توجه به این موضوع، تیم حقوقی رکلا در چند سال اخیر تلاش کرده است تا قراردادهای کاملی در اختیار مردم قرار دهد تا همه مردم بتوانند در هر موقعیت زمانی یا مکانی از خدمات حقوقی رکلا بهره مند شوند.

تیم رکلا با هدف بهره مندی همه اقشار جامعه و بخصوص اقشار کم‌درآمد از خدمات حقوقی مرتبط با قراردادها راه‌اندازی شده‌ است. در واقع تلاش تیم رکلا بر این بوده است که خدمات حقوقی و قراردادهای با صرفه در دسترس همه افراد باشد و اشخاص بدون محدودیت زمانی و مکانی بتوانند از خدمات حقوقی مانند مشاوره حقوقی در خصوص قراردادها، دریافت نمونه قراردادها و حتی تنظیم قراردادهای اختصاصی بهره‌مند شوند.

داشتن قرارداد مستحکم و قانونی به اشخاص کمک می‌کند تا مورد حمایت قانونگذار قرار بگیرند و حتی در صورت لزوم بتوانند به این قرارداد استناد کنند. به همین جهت در سایت رکلا خدمات حقوقی و نمونه قراردادها با هزینه بسیار کم‌تر نسبت‌به سایر موسسات حقوقی و سایت‌هایی که در زمینه خدمات حقوقی فعالیت دارند، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. کاربرانی که از سایت رکلا قرارداد تهیه می‌کنند، با پرداخت هزینه کم‌تر نسبت‌به آنچه در موسسات حقوقی یا دفاتر وکلا پرداخت می‌شود، می‌توانند از یک قرارداد قاعده‌مند و قانونی بهره‌مند شوند.

آیا می‌توانیم به رکلا اعتماد کنیم؟

رکلا دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. زمانی‌که این نماد در سایتی مشاهده می‌شود، شما می‌توانید روی آن کلیک کنید و به اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تماس و ویژگی‌های کسب‌وکاری که این سایت به آن تعلق دارد، دسترسی داشته باشید.

این نماد اعتماد الکترونیک به سایت‌هایی اعطا می‌شود که هویت آن‌ها شناخته‌ شده و محل دقیق فعالیت کسب‌وکار اینترنتی آن‌ها برای این مرکز محرز شده ‌است. در واقع سایت دارنده نماد تجارت الکترونیکی تحت نظارت مستقیم دستگاه‌های مسئول قرار دارد و باید قوانین و مقرراتی که در این مرکز برای کسب‌وکارها تعریف‌ شده است را رعایت کند.

هر کاربری که از سایتی استفاده می‌کند این حق را دارد که در خصوص اعتبار آن سایت، بررسی‌های لازم را انجام دهد. در این مطلب اعتبار سایت رکلا را به‌صورت ویژه مورد توجه و بررسی قرار می‌دهیم و ویژگی‌هایی که در خصوص این سایت با آن مواجه هستیم را به صورت کامل مطرح می‌کنیم تا در خصوص اعتبار این سایت اطلاعات کاملی به دست آورید.

تجربه و تخصص تیم حقوقی رکلا در زمینه تنظیم قراردادها یکی از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی است که این سایت را از سایر رقبا متمایز می‌کند. این سایت به‌صورت اختصاصی به موضوع قراردادها پرداخته و خدمات حقوقی خود را به تنظیم قرارداد، ارائه نمونه قرارداد و ارائه مشاوره حقوقی در زمینه قراردادها محدود کرده ‌است.

آیا می‌توانیم به رکلا اعتماد کنیم؟

همان‌طورکه می‌دانید تمرکز بر روی هر چیزی موجب افزایش دقت و اطلاعات بیشتر در خصوص آن مورد خواهد شد. تیم حقوقی رکلا با تمرکز بر موضوع قراردادها تجربه‌های ارزشمندی در خصوص تنظیم انواع قرارداد کسب کرده است. به این‌ترتیب، می‌توان گفت این تمرکز و فعالیت تخصصی در زمینه قراردادها یکی از شاخصه‌های مهم سایت رکلا محسوب می‌شود.

یکی دیگر از راه‌هایی که برای شناخت اعتبار سایت رکلا می‌توان به آن اشاره کرد، اتصال این سایت به درگاه‌های پرداخت امن بانکی است. همچنین کاربران این سایت این امکان را خواهند داشت تا پرداخت هزینه قرارداد یا مشاوره حقوقی را از طریق کارت به کارت انجام دهند.

رکلا چه خدماتی به کاربران ارائه می‌دهد؟

در این سایت نظرات کاربران منتشر شده و سوالات آن‌ها در خصوص نمونه قراردادها، قراردادهای اختصاصی و نحوه استفاده از خدمات سایت به صورت کامل پاسخ داده ‌شده است. این مورد به عنوان یکی از ملاک‌های معتبر بودن سایت شناخته می‌شود. به جهت اینکه این سایت به سؤالات و دغدغه‌های کاربران خود به صورت آنلاین و روزانه پاسخ می‌دهد.

رکلا چه خدماتی به کاربران ارائه می‌دهد؟

همانطور که گفتیم خدمات تخصصی سایت رکلا در زمینه نمونه قراردادها، قراردادهای اختصاصی و مشاوره در خصوص قراردادها است. این موضوع سبب شده است تا رکلا به عنوان مرجع تخصصی قرارداد شناخته شود. از خدمات منحصربه‌فردی که مجموعه رکلا به کاربران در خصوص قراردادها ارائه می‌دهد، می‌توان به امکاناتی مانند فایل صوتی قرارداد و توضیحات متنی قرارداد اشاره کرد. در این سایت، گزینه‌ای با عنوان بانک نمونه قراردادها مشخص شده ‌است. زمانی‌که کاربر وارد صفحه نمونه قراردادها می‌شود، می‌تواند توضیحات متنی قرارداد مورد نظرش را مطالعه کند.

یکی از ویژگی‌های مهم سایت رکلا توضیحات قرارداد در قالب فایل صوتی است. یعنی کاربر قبل از اینکه قرارداد را تهیه کند، می‌تواند با شنیدن توضیحات مربوط به این قرارداد، اطلاعات کاملی نسبت به محتوای این قرارداد و موادی که در آن مطرح ‌شده است، به دست آورد و سپس در خصوص تهیه آن تصمیم‌گیری کند.

سایت رکلا چه ویژگی‌های دیگری دارد؟

یکی از موضوعاتی که برای کاربران همواره دارای اهمیت است، ارتباط با پشتیبانی یک مجموعه یا سایت است. تیم رکلا با هدف پاسخ‌گویی سریع به مشکلات مشتریان، خدمات پشتیبانی تخصصی سایت را از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ به صورت آنلاین به کاربران ارائه می‌دهد. یعنی کاربران در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به‌صورت آنلاین با پشتیبانی مجموعه در ارتباط خواهند بود و می‌توانند سوالات خود را درخصوص قراردادها و خدمات سایت مطرح کنند.

سایت رکلا چه ویژگی‌های دیگری دارد؟

سایت رکلا یکی از سایت‌های معتبر در خصوص تنظیم قرارداد شناخته می‌شود. در واقع می‌توان گفت که کامل‌ترین نمونه قراردادها در این سایت به کاربران ارائه داده می‌شود. شما برای بسیاری از موضوعات رایج در جامعه می‌توانید از نمونه قراردادهای این سایت استفاده کنید.

همچنین امکان مشاهده فاکتور خرید در حساب کاربری کاربران این سایت فراهم شده ‌است. یعنی کاربر می‌تواند بعد از خرید هر قرارداد، فاکتور خرید را در حساب کاربری خود مشاهده کند.

علاوه بر این، رکلا اپلیکیشن نیز دارد و شما می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق وب سایت‌های بازار و مایکت دانلود کنید و بتوانید از طریق تلفن همراه خودتان، به قراردادهای موجود در رکلا دسترسی داشته باشید.

آیا مقالاتی که در سایت حقوقی رکلا منتشر شده‌اند قابل‌ اعتماد هستند؟

تیم حقوقی رکلا تلاش کرده‌اند تا مقالات معتبری را منطبق با قوانین روز کشور نگارش و در مجله‌ حقوقی منتشر کنند تا کاربران بتوانند با مطالعه این مقالات، اطلاعات کاملی را به دست آورند. برای ‌اینکه کاربران بتوانند با سرعت بیشتری مقالات مورد نظرشان را جستجو کنند، امکان جستجوی پیشرفته و سریع در سایت فراهم شده ‌است. یعنی کاربر با نوشتن عنوان مجله یا قرارداد مورد نظر خود، می‌تواند به‌راحتی به مقاله منتشر شده در مجله‌ حقوقی دسترسی داشته باشد.

این امکان برای جستجوی قراردادها نیز فراهم است. به این صورت که اگر کاربر قراردادی بخواهد و مایل باشد که به‌سرعت به این نمونه قرارداد دسترسی پیدا کند، می‌تواند از طریق جستجوی پیشرفته سایت، نام قرارداد را بنویسد و قراردادهای مرتبط با موضوع مورد نظرش را مشاهده و دانلود کند.

اگر نمونه قرارداد مناسب را در سایت پیدا نکنیم چه اقدامی باید انجام داد؟

اگر نمونه قرارداد مناسب را در سایت پیدا نکنیم چه اقدامی باید انجام داد؟

در صورتی که شرایط و توافقات شما و طرف مقابل، ویژگی‌های خاصی دارد و مایل هستید که متنی مطابق انتظارات شما تنظیم و طراحی شود، می‌توانید در سایت رکلا درخواست تنظیم قرارداد اختصاصی ثبت کنید. کارشناسان حقوقی این مجموعه با شما ارتباط می‌گیرند و شرایط همکاری را مطرح خواهند کرد. اگر توافق در خصوص این قرارداد اختصاصی حاصل شود، شما می‌توانید قراردادی اختصاصی مطابق شرایط خودتان داشته باشید که توسط تیمی حقوقدان و باتجربه تهیه و تنظیم شده ‌است.

برچسب ها : استارتاپ حقوقی,حقوق,قانون,مقررات

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.