ایزی مارکت، اتفاق خوبی که باید تمام فعالان حوزه شبکه از آن با خبر شوند

0

توسعه تجارت الکترونیک و کسب و کار در دنیای مجازی به حدی است، که امروزه ساده ترین نیازها نیز از طریق همین فضا برآورده می‌شود. صرفه جویی در وقت و هزینه‌های رفت و آمد، امکان مقایسه برندها با قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت، سهولت در خرید و … از جمله دلایلی هستند که خرید اینترنتی را بسیار جذاب کرده‌اند.

شاید برای اقلام مصرفی وسواس زیادی به خرج نداد و صرفا معیار انتخاب مقایسه قیمت‌ها باشد اما در جایی که قرار است کالای تخصصی تهیه شود علاوه بر توجه به قیمت‌ها فاکتور مهم‌تری را نیز باید مدنظر قرار داد و آن اصالت کالا و شرکت تامین کننده آن و خدمات پس از فروش معتبر است.

چه از نظر مالی و چه از نظر کیفیت و اصالت محصولات، خرید بی واسطه و مستقیم هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خریداران است. متأسفانه در بسیاری از موارد این امر میسر نیست؛ اما خبر خوشحال‌کننده برای علاقه ‌مندان بازار شبکه این است که از‌ این‌ پس، می‌توانند در ایزی مارکت تجهیزات مربوط‌ به این حوزه را بدون واسطه از نمایندگی رسمی و با گارانتی معتبر تهیه کنند که این موضوع سبب جلوگیری از فروش کالای تقلبی و کلاهبرداری‌های اینترنتی رایج در فضای اینترنتی خواهد شد و اجازه سوء استفاده به دلالان را نخواهد داد.

به عنوان مثال شخصی قصد خرید یک مودم VDSL و یا یک مودم ۴G را برای اینترنت منزل یا محل کار خود دارد و به علت مشغله کاری امکان مراجعه حضوری به بازار و صرف ساعت‌ها وقت برای تحقیق و پیدا کردن بهترین قیمت را ندارد. در اینصورت خرید محصول از فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت علاوه بر سهولت سفارش، خاطر او را را از بابت خرید دستگاه اصلی، با قیمت مناسب و با گارانتی معتبر راحت می‌سازد.

شرکت ایزی، قدیمی ترین نماینده دی لینک در خاورمیانه و شمال آفریقا

هرکس که اندک فعالیتی در بازار شبکه ایران دارد قطعا شرکت ایزی را به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین گارانتی‌های محصولات شبکه در کشور می‌شناسد. شرکت ایزی اولین نماینده رسمی محصولات دی لینک در ایران است که اخیرا توانسته لوح تقدیر قدیمی ترین نماینده دی لینک در خاورمیانه و شمال آفریقا را از آن خود کند. ایزی با ۲۸ سال سابقه درخشان در بازار شبکه و IT کشور جزو اولین شرکت‌های ارائه دهنده تجهیزات شبکه در ایران به شمار می‌آید.

ایزی مارکت

ایزی مارکت به تازگی جهت سهولت در تهیه کالای با اصالت و گارانتی معتبر و خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت کرده است تا از این پس مشتریان بتوانند از سراسر کشور محصولات اصلی را با گارانتی معتبر تهیه کنند.

چرا باید فعالان بازار شبکه با ایزی مارکت آشنا شوند؟

• امکان مشاوره تلفنی رایگان قبل از خرید

بار دیگر می‌توان تصور کرد که همان خریدار مودم VDSL یا مودم ۴G در انتخاب میان چند مدل سردرگم شده باشد و از اینکه کدام دستگاه می‌تواند پوشش Wi-Fi سراسری را برای خانه یا محل کارش مهیا سازد آگاه نباشد، در اینصورت کافی است این شخص قبل از اقدام به خرید با شماره ۸۴۲۸۲-۰۲۱ تماس بگیرد تا کارشناسان شرکت ایزی با توجه به نیاز مشتری بهترین انتخاب را به او معرفی کنند.

• امنیت بالا با نماد اعتماد الکترونیکی ۲ ستاره

اگر وبسایتی علاوه بر استانداردهای دریافت اینماد تک ستاره بتواند در کلیه صفحات سایت، گواهی امنیتی SSL نصب کند، نماد اعتماد دو ستاره به وی اعطا می‌شود. گواهی امنیتی SSL بر اساس پروتکل ایمن موجود در اینترنت دریافت می‌شود و اطلاعات انتقالی در وب سایت، بر همین اساس به صورت ایمن و رمزنگاری شده رد و بدل می‌شوند. استفاده از پروتکل https باعث می‌شود که امنیت محتوای سایت‌های اینترنتی افزایش پیدا کند. ایزی مارکت دارای نماد الکترونیکی ۲ ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است.

• خدمات پس از فروش مطمئن

با خرید از ایزی مارکت این امکان وجود دارد که پس از خرید محصول در صورت نیاز به راهنمایی با واحد خدمات پس از فروش شرکت ایزی تماس گرفت و سوالات مورد نظر خود را در خصوص نحوه راه اندازی و تنظیم عملکرد دستگاه مطرح کرد. ضمنا در صورت بروز هر مشکل احتمالی می‌توان از خدمات پس از فروش معتبر دستگاه‌ها نیز بهره مند شد.

• در هر جای کشور می‌توان براحتی از مرکز اصلی خرید کرد

دسترسی به نمایندگی‌های رسمی برای بسیاری از افراد در نقاط مختلف کشور امکان پذیر نیست و در بسیاری از شهرها دسترسی به مناطق اصلی فروش محصولات به سختی امکان پذیر است و حتی برای افراد ساکن در شهرهای بزرگ نیز مشکلات مربوط به ترافیک و تردد، مراجعه و خرید از فروشگاه‌های سطح شهر را دشوار کرده است با این توضیحات قطعا ایزی مارکت می‌تواند پیشنهاد خوبی برای حل این مشکلات باشد و مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهند.

• گارانتی ۷ روزه بازگشت وجه

با توجه به این که ایزی مارکت قصد جلب رضایت بیشتر مشتریان و اعتماد آن‌ها را در هنگام خرید آنلاین دارد. امکان مرجوع کردن کالا تا ۷ روز پس از خرید آن برای افراد فراهم شده است.

• ارسال روزانه کالا برای مشتریان

از مهمترین ویژگی‌های ایزی مارکت این است که خریدهای مشتریان اگر در ساعات اداری صورت پذیرد در همان روز برایشان ارسال خواهد شد. به افرادی که جزو فعالان بازارIT و شبکه هستند پیشنهاد می‌شود از این پس کالاهایی از قبیل مودم VDSL و ADSL، مودم ۴G، انواع روتر و اکسس پوینت، سوئیچ های اترنت، دوربین‌های تحت شبکه، تجهیزات پسیو، تین کلاینت و حتی نوت بوک و لپ تاپ را تنها با چند کلیک از سایت ایزی مارکت تهیه کنند.

گفتنی است سبد محصولات ارائه شده در ایزی مارکت در حال تکمیل است و کالاهای بیشتری بزودی در این وبسایت عرضه خواهد شد. علاقه مندان جهت اطلاع از شرایط خدمات و قیمت‌های ویژه محصولات ایزی مارکت می‌توانند به آدرس www.easymarket.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.