ایده‌های محیط‌زیستی کماکان سرمایه جذب می‌کنند

0

ممکن است دفعه بعد که دوش می‌گیرید، آبی که از شیر جاری‌می‌شود بازیافت‌ شود. Hamwells یک استارتاپ در هلند است که با این دیدگاه راه‌اندازی‌شده‌است. این‌استارتاپ با‌یک‌حالت چرخه‌مجدد که هر قطره آب را ۷ بار بازیافت‌کرده و به‌طور چشمگیری از هدر‌رفتن آن جلوگیری‌می‌کند، دوش الکترونیکی خود را معرفی‌کرده‌است.

حدود ۱۵۰ نفر در سراسر دنیا این دستگاه را پیش‌خرید کرده‌اند و شرکت ارسال این محصول به مشتریان را آغاز کرده است. مدیر بازاریابی همولز می‌گوید که شرکت بودجه‌ای معادل با ۱٫۲ میلیون یورو از گروهی از تأمین‌کنندگان و سرمایه‌گذاران دریافت‌کرده‌است.

در‌حال‌حاضر، همولز  آماده است دوش الکترونیکی خود را راه‌اندازی کند. سفارش‌های بین‌المللی از سراسر دنیا در نیمه‌دوم سال ۲۰۱۷ پذیرفته‌می‌شوند. این استارتاپ با ارائه ایده نوآورانه شروع به‌کارکرده‌است. همولز می‌گوید که نمی‌تواند از دفتر مرکزی خود در اروپا حجم بالایی از محصول را در سراسر دنیا مدیریت‌کند.

این شرکت به دنبال حل این‌مسئله است و قصد‌دارد شرکت‌های‌تابعه خود را در ایالات‌متحده آمریکا افتتاح کند. ایده خلاقانه این استارتاپ آن است که مقدار آب مصرفی افراد برای استحمام روزانه (تا ۹۰ درصد) کاهش پیدا کند و از این خدمات می‌توان درحال‌حاضر در کالیفرنیا استفاده‌کرد.

علاوه‌بر تولید انبوه این‌دوش‌های الکترونیکی، شرکت می‌تواند آن را در دسترس افراد زیادی قراردهد و قصد‌دارد قابلیت‌ها و امکانات‌جدیدی را نیز به آن اضافه کند. برای مثال، نمونه‌های جدیدتر دوش‌الکترونیکی دارای گزینه‌هایی خواهد بود که بتوان چیزهایی مانند بلندگو، بخار و غیره را به آن اضافه کرد.

هچنین این استارتاپ اپلیکیشن‌هایی دیگری نیز ارائه‌خواهد ‌داد. مدیر شرکت می‌گوید قصد دارد یک پلتفرم اپلیکیشن برای صفحه‌نمایش دوش الکترونیکی ایجاد کند. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تا هنگام دوش گرفتن از وضعیت آب‌وهوا مطلع‌شوند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.