اگر می خواهید بعد از سیزده بدر نیرو استخدام کنید به چه نکاتی توجه کنید

0

بهترین راه برای جذب استعدادهای برتر آن است که محیط کار و کارکنان فوق العاده داشته باشید. اگر افراد برتر می خواهید با افراد برتر دیگر کار کنید.کارمندان شما باید نقطه فروش شرکت شما باشند.

شرکت ها باید قدر کسب و کار باز و شفاف را بدانند. باید جلساتی برگزار شود که در آن موسسان خودشان را به کارمندان نشان دهند تا کارمندان احساس کنند می توانند از آنها سوالات مورد نظر خود را بپرسند. بنابراین باید هر چند وقت یکبار جلساتی برای گفتگو بین مدیران و کارمندان برگزار شود.

بسیاری از کارمندان از طریق اینترنت با شرکت هایی مانند SoundCloud در تماس هستند و از محیط های بین المللی استفاده می کنند. بسیاری از افرادی که در بخش فناوری مشغول به کار هستند در اصل در دنیای اینترنتی زندگی می کنند.

در نتیجه با چنین نیروی کار بین المللی، توضیح تفاوت های فرهنگی و حصول اطمینان از اینکه همه افراد به این تفاوت ها احترام می گذارند، سخت تر و زبان برتر خواهد بود.

نحوه استخدام نیرو باید به گونه ای باشد که کارمند منتخب از نظر فرهنگی با محیط مطابقت داشته باشد، مهارت های فنی در درجه دوم قرار می گیرند. اگر فردی را می شناسید که خودش را به آب و آتش می زند تا در یک شرکت مشغول به کار شود، به او سخت نگیرید، استعدادها کمیاب هستند.

هدف اصلی شرکت های استارتاپ یافتن افراد منحصر به فرد و کمک به رشد آنها است. برای این کار باید به کارمندان خود هدف بدهید و مطمئن شوید که به خوبی از نقش خود و انتظارات شرکت نسبت به خود مطلع هستند. شرکت باید ابزارها و آزادی عمل را به کارمندان خود ارائه دهد. آنچه که افراد را به استارتاپ های اینترنتی جذب می کند آن است که می توانند تاثیرگذار باشند و مسئولیت های زیادی را بر عهده بگیرند.

به علاوه، ایجاد یک محیط فیزیکی عالی که در آن افراد می توانند به بهترین نحو کار کنند، بسیار حائز اهمیت است. لازم نیست همه در تمام طول ساعات کاری پشت میز خود بنشینند. بهتر است فضایی به آنها داده شود تا بتوانند حرکت کنند.

مهم نیست کارمندان کجا کار می کنند بلکه مهم آن است که کارها را انجام دهند. بنابراین هر کجا که افراد کار خود را به بهترین نحو انجام دهند همانجا محل کار آنها است و این به شخصیت فردی آنها بستگی دارد. اما معمولاً انسان یک موجود اجتماعی است و دوست دارد در کنار دیگران کار کند. گاهی اوقات نیز افراد برای انجام کارهای دقیق تر نیاز دارند که تنها و در خارج از دفتر کار کنند. برای مثال شرکت گوگل این انعطاف پذیری را دارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.