اکوسیستم استارتاپی ایران زیر یک سقف

0

۱۴ الی ۱۶ تیرماه امسال شاهد برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس در مرکز نمایشگاه بین المللی پارک گفتگوی تهران هستیم. این نمایشگاه که برای هفتمین سال متوالی با همت پارک فناوری پردیس و مرکز شتابدهی و نوآوری برگزار می‌شود، کارنامه درخشانی در مطرح‌کردن شرکت‌های بزرگ و پرتوان ایرانی در سطح بین‌المللی و ایجاد ارتباط‌های پویا بین کسب‌و‌کارهای کشور و بیش از ۱۵ کشور مطرح در آسیا و اروپا داشته است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های اینوتکس امسال ایجاد پیوند بین تمام اجزای اکوسیستم استارتاپی ایران ‌و ایجاد سکویی  برای فعالیت و  مهم‌تر از آن، مشارکت آنها با یکدیگر است. باور برگزارکنندگان اینوتکس این است که با مشارکت همه اجزای اکوسیستم‌ و با اتحاد و همدلی، از مرحله‌ای که در آن قرار داریم، عبور خواهیم کرد و برگ تازه‌ای را در صنعت کشور رقم خواهیم زد.

در اینوتکس امسال، ۱۶ شتاب‌دهنده مطرح کشور، ۸ پارک علم و فناوری، ۱۱ شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر فعال و صندوق‌های جسورانه، بیش از ۲۰ فرشته سرمایه‌گذار و ۵۸ شرکت‌ فناور و دانش‌بنیان حضور خواهند داشت که ترکیبی بی‌سابقه را رقم خواهد زد.

در کنار این مشارکت، بیش از ۱۵۰ استارتاپ که از میان بیش از ۳۰۰ استارتاپی که برای شرکت در اینوتکس امسال درخواست داده بودند، حضور خواهند داشت و قسمتی از فضای نمایشگاهی کاملا به استارتاپ ها اختصاص داده شده است. همچنین بیش از ۵۰ نفر از مخترعان مطرح کشور و ۳۷ نفر از منتورها و مشاوران مراکز رشد و کارآفرینی نیز در سه روز رویداد حضور به هم خواهند رساند.

در کنار همه اینها، سایر اجزای اکوسیستم کارآفرینی کشور نیز حضور خواهند داشت از جمله برگزارکنندگان برتر رویداد‌های کارآفرینی، رسانه‌های استارتاپی و حتی ارائه‌کنندگان خدمات زیرساخت کشور.

فرق بزرگ اینوتکس امسال نیز در همین توجه بسیار بالا به اکوسیستم کشور بوده است و به همین منظور در طول ۳ روز نمایشگاه، رویدادها و خدمات مختلفی برای شرکت‌کنندگان و مشارکت‌کنندگان طراحی شده است از جمله:

۱. شرکت در کارگاه و دوره‌های آموزشی بین‌المللی

۲. شرکت در معروف‌ترین رویدادهای کارآفرینی ایران ویژه اینوتکس

۳. شرکت در رویداد استیج با محوریت مطرح و بررسی شدن چالش‌های امروز

۴. ارتباط مستقیم سرمایه‌گذار با سرمایه‌پذیر

۵. فرصت مشاوره رایگان با معروف‌ترین منتورهای استارتاپی

۶. شرکت در مسابقه استارتاپی اینوتکس‌پیچ در ۴ شهر کشور

۷. بخش ویژه «تجربه فناوری» به منظور استفاده و لمس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا

۸. شرکت در مسابقه هکاتان اینوتکس در سراسر کشور

۹. استفاده از خدمات استارتاپی ویژه نمایشگاه

۱۰. شرکت در جلسات B2B و ایجاد سکوی همکاری بین کسب‌و‌کارهای نوآور

برای مشارکت در هر یک از بخش‌های اینوتکس امسال و اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی اینوتکس به نشانی

http://inotex.com/fa/  مراجعه فرمایید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.