اعطای تندیس زرین بیست و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت مکو

0

شرکت برق و کنترل مپنا (مکو) به عنوان شرکتی دانش بنیان با فلسفه وجودی خلق آینده پایدار از طریق راهکارهای فناورانه و نوآورانه توانست با کسب امتیاز دربازه ۶۵۰ تا ۷۰۰ به تندیس زرین همایش تعالی سازمانی دست یابد. تندیسی نشان‌گر تعالی سازمانی در سطح بسیار بالا که تا کنون به غیر از شرکت مکو، تنها ۳ شرکت دیگر در کشور موفق به کسب آن شده‌اند.

 تعالی سازمانی به استفاده از بهترین شیوه‌های مدیریت مشترک در سازمان‌های با عملکرد بالا اشاره دارد که در صورت اجرای موفقیت‌آمیز، به فرهنگی متعهد به تعالی و نتایجی پایدار در یک سیستم سازمانی کمک می‌کند.

مهندس آزادی‌منش، مدیر روابط عمومی و توسعه برند مکو گفت: «در ایران و در مسیر رسیدن به این هدف، مركز تعالی سازمانی با ماموریت تلا​ش در جهت ترویج و استقرار تعالی سازمانی در کشور، ارائه خدمات و اجرای برنامه‌ها و آموزش‌های مرتبط با تعالی سازمانی، سالهاست فعالیت خود را به عنوان زیرمجموعه سازمان مدیریت صنعتی آغاز کرده است.»

اعطای تندیس زرین بیست و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت مکو

در این راستا، هر ساله همایش تعالی سازمانی به عنوان قدیمی‌ترین و معتبرترین همایش رسمی و ملی کشور در حوزه تعالی با دارا بودن نظام نامه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و تایید سازمان ملی بهره وری برگزار می‌شود. در این همایش در سه سطح به برگزیدگان  «تندیس» (بلورین، سیمین و زرّین) ، «تقدیرنامه»  و «تعهد به تعالی» اعطا می‌کند.

مهندس آزادی‌منش افزود: «این همایش، امسال برای بیست و یکمین بار با حضور جمعی از مدیران ارشد وزارت صمت، سازمان‏های متعالی، اساتید و ارزیابان ارشد جایزه ملی در اول اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. در رقابت برای کسب این جایزه ملی، تعداد ۱۹ شركت در سطح تنديس، ۴۰ شركت در سطح تقديرنامه برای تعالی و ۱۵ شركت در سطح گواهی تعهد به تعالی و در مجموع ۷۴ شرکت حضور داشتند.»

مدیر روابط عمومی و توسعه برند مکو تاکید کرد: «شرکت برق و کنترل مپنا (مکو) که از سال ۱۳۸۸ و با دریافت جایگاه «تعهد در تعالی» وارد مسیر تعالی سازمانی شد. در سال ۱۳۹۵ تندیس بلورین، سال ۱۳۹۸ تندیس سیمین، در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ تندیس نقره‌ای تعالی و در سال‌های دیگر نیز موفق به دریافت جوایز متعددی شد. شرکت مکو در مسیر ۱۴ ساله تحول، توسعه و تعالی خود توانست اولین و تنها شرکتی در کشور باشد که به صورت مستقیم و بدون توقف در هیچ سطح و بازه امتیازی، از جایگاه تعهد به تعالی، بالاترین سطح از این جایزه ملی یعنی «تندیس زرین» در سال ۱۴۰۲ دست یابد.»

محمدحسین رفان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مکو این جایزه را در حضور بابک احمدی، معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران؛ سید محمد موسوی، معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ مسعود لطفی،  مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، حمیدرضا بابایی، رییس مرکز تعالی سازمانی و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و جمعی از مدیران شرکت‌های برتر، دریافت کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.