اعتمادسازی و حفظ انگیزه در شرکت خود

0

ایجاد فرهنگ اعتماد و انگیزه در یک کسب و کار یک خیابان دوطرفه است که بر پایه ارتباط استوار است. مهم نیست ساختار شرکت شما چگونه است، در اینجا اصولی بیان می‌شود که باید زیرمجموعه تمام انواع ارتباطات برای ایجاد یک محیط مملو از اعتماد و ایجاد انگیزه باشند.

  • کارمندان: گفتگو با مسئولان

در هر کسب و کار تمام کارمندان باید مشارکت کامل داشته باشند تا کسب و کار موفق شود. نباید نگران اختلاف‌ها باشید. نقش شما در شرکت آن است که یک چشم‌انداز کلی در اختیار افراد قرار دهید تا به حل سریعتر مشکلات بالقوه کمک کند.

  • مدیریت: تشویق دیدگاه‌های مختلف

به عنوان یک رئیس، شما از قدرت بیشتری برای ایجاد یک محیط که در آن همکاران شما می‌دانند صدایشان به گوش مسئولان می‌رسد، برخوردار هستید. بخش مهمی از این موضوع شامل پذیرش نقطه نظرات مختلف است که یک مزیت دوگانه برای کسب و کار شما محسوب می‌شود. در این صورت این اطمینان به همه داده می‌شود برای افکار و نظرات آنها ارزش قائل می‌شود که به نوعی حس وفاداری ایجاد می‌کند. همچنین مشوق تفکر نقادانه درباره وضعیت کسب و کار است. پس از ایجاد این فرهنگ و تشویق آن، می‌توان به مشکلات رسیدگی کرد یا حتی زودتر از موعد از بروز آنها را پیشگیری کرد.

  • مدیریت: به رسمیت شناختن نیز راه درازی در پیش دارد

تعادل کلید اکثر جنبه‌های کسب و کار است، و برای ایجاد اعتماد صدق می‌کند. کارمندان باید بتوانند صادقانه با مدیریت در ارتباط باشند تا مشکلات را حل کنند، همچنین انتظار دارند که موفقیت‌های آنها دیده شود. اینگونه روش‌ها می‌تواند ابزاری برای حفظ انگیزه باشند و به همه افراد نشان می‌دهند که چگونه از دستاوردهای آنها در کل کسب و کار قدردانی می‌شود.

  • کارمندان: شرکت در سنت‌های مهم

یکی از سنت‌ها مانند جایزه Water Walker در اصل حاصل تفکرات تیم ریاست است و مشارکت کارمندان می‌تواند به آن اعتبار بخشد. این سنت‌ها با اینکه ارزش یک فرد یا گروه را نادیده می‌گیرند، اما مستلزم اشتیاق و مشارکت صادقانه از سوی نیروی کار است تا پتانسیل آنها محقق شود.

در نهایت، هر یک از اعضای یک کسب و کار این قدرت را دارند تا یک فرهنگ اعتماد ایجاد کنند و انگیزه همکاران خود را بالا برند. رؤسا نیز می‌توانند با نظرات قدرتمند و سنت‌های مثبت به این فرهنگ جهت دهند. اما بدون حضور و مشارکت کارمندان امکان دوام فرهنگ باز و حمایتی تضمین نخواهد شد. اگر افراد در هر سطح از یک کسب و کار بتوانند با اعتماد به نفس خود را ابراز کنند و به طور متقابل برای سنت‌های مهم احترام قائل شوند، این فرهنگ در طولانی مدت رونق پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.