استارت‌اپ مودسی خانه شما را طراحی می کند

0

همه ما دوست داریم طراحان داخلی باشیم اما بهتر است دکوراسیون را به متخصصان این رشته بسپاریم. یکی از این متخصصان استارت‌اپ مودسی است که خدمات طراحی خانگی ارائه می‌دهد. این استارتاپ فقط مبلمان مناسب منزل شما را پیشنهاد نمی‌دهد بلکه با تصاویر سه بعدی به شما نشان می‌دهد که دکوراسیون منزل شما چگونه خواهد شد.

با اینکه امروزه خدمات طراحی داخلی دیجیتالی زیادی در بازار وجود دارد مانند لارل اند ولف، هون‌لی یا دکوریست، مودسی با استفاده از واقعیت افزوده و مجازی توانسته است از رقبای خود در این حوزه پیشی بگیرد. در مودسی کافی است یک بودجه را مشخص کنید و چند تصویر از خانه خود ارسال کنید. سپس این شرکت هر اتاق را به عنوان یک فضای خالی در نظر می‌گیرد و طراحی را شروع می‌کند. اینجاست که معجزه اتفاق می‌افتد. مودسی اتاق‌های شما را با مبلمان، هنر و لوازم به انتخاب خود پر می‌کند و تمام این کارها بر اساس پاسخ‌هایی که به یک پرسشنامه ارائه می‌دهید، انجام می‌شوند.

در عرض چند روز، مدل‌های سه بعدی از خانه شما ارائه می‌شود و به شما نشان می‌دهد که دکوراسیون جدید خانه شما دقیقاً چگونه خواهد بود. به علاوه هر چیزی را که می‌خواهید، می‌توانید به طور مستقیم از سایت مودسی خریداری کنید.

مودسی در اواسط سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد و از آن زمان رشد چشمگیری داشته است. در دور اول تامین بودجه برای این استارت‌اپ در ماه فوریه تقریباً ۱۲ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شد. هم‌بنیانگذار و مدیرعامل این استارتاپ، شانا تلرمن، می‌گوید: “ما به افراد امکان می‌دهیم تا از یک کاتالوگ دیجیتال که مخصوص خانه آنها است، خرید کنند. اینکه بتوانید لوازم را در خانه خود تجسم کنید، به خرید مبلمان منزل شما کمک شایانی می‌کند.”

با اینکه مودسی خدمات خود را به طور رایگان ارائه نمی‌دهد، اما هزینه آن از یک طراح داخلی واقعی مقرون به صرفه‌تر است. این خدمات شامل ابزارهای مبلمان تعاملی، خدمات تخصصی یک متخصص مد و پشتیبانی تلفنی و ایمیل، و دسترسی به تخفیف‌های ویژه است.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.