استارت‌آ‌پ‌ها به یاری توان‌یاب‌ها می‌روند

0

جشنواره توان‌تک با هدف فرهنگ‌سازی اشتغال توان‌یابان و ایجاد زمینه‌های ارتباط موثر استارتاپ‌ها با توان‌یابان، از ۲۱ تا ۲۴ آذر، در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار می‌شود. 

یکی از اهداف رویداد توان‌تک، آموزش‌دادن به توان‌یابان و خانواده‌های آنها و همچنین فرهنگ‌سازی میان کارفرمایان است. برگزاری نمایشگاه با حضور استارتاپ‌ها باعث می‌شود کسب‌وکارها با توان‌یابان و مهارت‌های‌شان آشنا شوند و توان‌یابان هم با موقعیت‌های شغلی و فضای کاری استارتاپ‌ها ارتباط موثر برقرار کنند.

از آنجا که استارتاپ‌ها انعطاف‌پذیری بالایی برای پذیرش توان‌یابان در موقعیت‌های شغلی مختلف دارند، پیش‌بینی می‌شود رویداد توان‌تک، فرصت‌های شغلی قابل توجهی را برای توان‌یابان فراهم کند. یکی از بخش‌های اصلی این رویداد، نمایشگاه توان‌تک است. در این نمایشگاه، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهایی که در حال حاضر با توان‌یابان همکاری دارند یا تمایل به استخدام ایشان دارند، حضور خواهند داشت. در کنار آنها، استارتاپ‌هایی که توسط توان‌یاب‌ها راه‌اندازی شده نیز به ارائه خدمات و محصولات خود خواهند پرداخت. با هدف افزایش مهارت‌های توان‌یابان، کارگاه‌های آموزشی تخصصی متعددی نیز در راستای توانمندسازی و آشنا‌کردن ایشان با الزامات اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. کارگاه‌های برنامه‌نویسی، مهارت‌های راه‌اندازی کسب‌وکار، تولید محتوا، بازاریابی دیجیتالی و مذاکرات استخدام از جمله کارگاه‌هایی هستند که در این رویداد چهار‌روزه برگزار می‌شوند. این کارگاه‌ها توسط افراد سرشناس و مطرح، به منظور انتقال تجربه و ارائه داستان‌های موفقیت‌ها و شکست‌های‌شان اجرا خواهد شد.

 در بخش مسابقه نیز، استارتاپ‌هایی که بنیانگذارشان توان‌یاب است، با استارتاپ‌هایی که خدماتی برای توان‌یاب‌ها ارائه می‌کنند یا ایده‌هایی برای ارائه خدمات به توان‌یاب‌ها دارند به رقابت خواهند پرداخت و برنده مسابقه علاوه بر دریافت تندیس رعد، جوایز نقدی ویژه‌ای نیز دریافت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.