استارتاپ‌ها تا سه‌شنبه فرصت دارند در الکام استارز ثبت‌نام کنند

0

ثبت‌نام کسب‌وکارهای نوپا در سالن الکام استارز بیست‌وسومین نمایشگاه الکامپ آغاز شد.

کسب‌وکارهای نوپایی که علاقه‌مند به حضور در سالن الکام استارز هستند، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ماه نسبت به ثبت‌نام نهایی و پرداخت وجه خود برای حضور در این بخش از بیست‌وسومین نمایشگاه الکامپ اقدام کنند. 

همچنین فرصت تکمیل پوستر استارتاپ‌های حاضر در غرفه‌های ۴ تا ۵ متری، از ۲۰ تا ۲۵ تیر ماه خواهد بود.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امسال نیز برای سومین سال پیاپی در راستای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا سالن ۸ و ۹ که از بهترین سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران به شمار می‌روند را به استارتاپ‌ها اختصاص داده است. علاقه‌مندان تنها با پرداخت ۶۰۰هزار تومان، امکان حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ را کسب خواهند کرد و سازمان به عنوان طرح حمایتی سایر هزینه‌های حضور و تجهیز سالن استارتاپ‌ها را برعهده خواهدگرفت.

در سال جاری استارتاپ‌ها در سه سطح متفاوت می‌توانند در سالن الکام‌استارز حضور یابند. گروه نخست که بخش عمده سالن الکام‌استارز را تشکیل می‌دهد، در فضاهای استاندارد ۴ تا ۵ متری به همراه یک میز یا استند مستقر خواهند شد.

در گروه دوم استارتاپ‌هایی که علاقه‌مند به حضور در غرفه‌های بزرگ‌تر هستند، قرار دارد. این گروه طبق تعرفه‌های رسمی شرکت سهامی نمایشگاه فرصت حضور در نمایشگاه الکامپ و سالن الکام‌استارز را خواهند داشت. بدیهی است که حمایت‌های سازمان شامل این دسته از متقاضیان نمی‌شود.

گروه سوم شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیری هستند که می‌توانند به همراه استارتاپ‌های تحت حمایت خود به صورت یک جزیره فناوری در سالن الکام‌استارز حضور یابند.

هر استارتاپ می‌تواند حداکثر دو نفر برای حضور در غرفه‌های ۵ متر مربعی (work station) معرفی کند. در همین راستا هر استارتاپ موظف است در هنگام ثبت‌نام نهایی نام‌ونام خانوادگی افراد حاضر در غرفه را وارد کرده و یک عکس ۴*۳ را جهت صدور کارت تردد به دبیرخانه الکام‌استارز تحویل کند. به همراه داشتن کارت، برای ورود و خروج غرفه‌داران الزامی است و در صورت عدم اعلام افراد، مسئولیت ورود و خروج با خود استارتاپ خواهد بود.

بیست‌وسومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از ۳۰ تیر‌ماه تا دوم مردادماه به مدت ۴ روز توسط سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد و کسب‌وکارهای نوپایی که بر بستر فناوری‌اطلاعات ایجاد شده و به فعالیت می‌پردازند، می‌توانند جهت حضور در این نمایشگاه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.