آشنایی با ایونتبرایت اورگانایزر ایوند امریکایی ها

0

ایونتبرایت (Eventbrite Organizer)بزرگترین پلتفرم رویداد در آمریکا است بنابراین می‌توان گفت یک اپلیکیشن ایجاد می‌کند تا قابلیت همراه بودن را در وبسایت خود اضافه کند. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا فروش بلیط را پیگیری کرده، مهمانان را بررسی و حضور و غیاب کنید.به علاوه به شما امکان می‌دهد تا در محل بلیط بفروشید و تجارت کنید. از همه مهمتر، این اپلیکیشن رایگان است و هزینه استفاده از خدمات آنلاین ایونتبرایت فقط معادل با بخشی از درصد قیمت بلیط است –بخشی از هزینه که برای انجام کارهای مربوط به رویدادهای مختلف مطالبه می‌شود.ایونتبرایت اورگانایزر یک خرید یک مرحله‌ای برای مدیریت رویداد در دستگاه اندروید شما است. برنامه‌گذاران رویدادها اکنون می‌توانند رویدادها را ایجاد و تدوین کنند، بر فروش بلیط در زمان واقعی نظارت داشته باشند، حضور و غیاب کرده، حضور افراد را به طور زنده پیگیری کنند، و به سرعت پرداخت ایمن برای بلیط‌ها را در محل بپذیرند.با استفاده از این ابزار مفید شما می‌توانید:

  • به طور مستقیم رویدادها را در اپلیکیشن همراه خود ایجاد کنید.
  • جزئیات رویدادهای مهم را در حال حرکت تدوین کنید (مانند توضیحات رویداد، انواع بلیط و تعداد و غیره).
  • بر فروش بلیط خود نظارت داشته و به داده‌ها در زمان واقعی دسترسی داشته باشید.
  • به آسانی فهرست رویداد خود را در هر کجا تدوین کنید.
  • از اسکن بلیط آسان استفاده کرده و حضور و غیاب کنید به گونه‌ای که هیچ نقصی در تجربه حضور مهمانان به وجود نیاید.
  • با پیگیری حضور زنده، بر هر لحظه از رویداد خود کنترل داشته باشید.
  • به سرعت پرداخت ایمن برای بلیط‌ها را در محل بپذیرید و هرگز شانس فروش را از دست ندهید.

قابلیت‌های مدیریت رویداد مهم این ابزار عبارتند از:

تدوین از هر کجا: می‌توانید بلیط‌ها یا فهرست رویداد را از دستگاه همراه خود به روز رسانی کنید (که به طور خودکار با پایگاه داده ایونتبرایت همگام‌سازی می‌شود) بنابراین می‌توانید هر کجا که هستید بر فهرست رویداد خود نظارت داشته باشید.

بررسی و حضور و غیاب: از طریق اسمن بلیط‌ها با دوربین دستگاه همراه خود، به طور کارآمد حضور و غیاب کنید. یا فقط به طور مستقیم با یک جستجوی سریع فهرست مهمانان خود نام مهمان را جستجو کنید.

دفتر همراه: تمام کارت‌های اعتباری اصلی را بپذیرید، تراکنش‌های نقدی را پیگیری کرده، بلیط‌ها و رسیدها را چاپ کنید، و بلیط‌ های همراه یا چاپی را ارسال نمایید.

حل و فصل سریع درخواست‌های مشتریان: به سرعت سفارش‌ها را بررسی کرده، سفارش‌ها را دوباره صادر، لغو یا مسترد  کنید.

داده‌های زمان واقعی: تمام فروش و داده‌های مدیریتی با سرورهای ایونتبرایت همگام‌سازی می‌شوند بنابراین شما می‌توانید در چندین دستگاه در نقاط مختلف از آنها استفاده کنید بدون اینکه سفارش‌ها را از دست بدهید یا با بلیط‌های تکراری مواجه شوید.

چند زبانه: اورگانایزر به زبان‌های آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، هلندی، پرتغالی، سوئدی و اسپانیایی در دسترس است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.