اخبار استارتاپی

شانه موی هوشمندی که به موی شما امتیاز می‌دهد!

از آنجایی که همه چیز در سال 2017 به اینترنت متصل خواهد بود، Withings و L’Oreal یک شانه هوشمند ساخته‌اند که با تلفن هوشمند شما حرف می‌زند و از موی شما می‌گوید.

ویدینگز دستگاه‌های متصل زیادی را به بازار عرضه کرده است، از ترازوی دیجیتال گرفته تا ردیاب‌های تناسب اندام، اما سلامت مو یک جهت جدید برای این شرکت متعلق به نوکیاست.

این شانه موی هوشمند دارای حسگرهای حرکتی است که الگوهای شانه‌‌زدن را بررسی می‌کنند؛ حسگرهای رسانایی که می‌توانند موی خیس و خشک را شناسایی کنند‌ و یک میکروفون که «حساسیت، فر‌بودن، خشکی، موخوره و شکنندگی» مو را تشخیص می‌دهد.

این حسگرها داده‌ها را به اپلیکیشن Hair Coach ارسال خواهد کرد که می‌تواند به کیفیت موهای شما امتیاز دهد و به شما بگوید که آیا شیوه شانه‌زدن شما مناسب است یا خیر‌ و نیز اقدام به فروش محصولات کراستاس می‌کند. این محصول شبیه به مسواک‌هایی است که وقتی خیلی سفت مسواک می‌زنید، از کار می‌افتند.

ما نمی‌دانیم که یک شانه موی هوشمند چقدر می‌تواند مفید باشد، اما می‌دانیم که قیمت آن زیر 200 دلار خواهد بود و در اواسط سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد.

صنعت اینترنت اشیاء روی راهبرد آزمون و خطا تمرکز می‌کند (حسگرها را به محصولات متصل می‌کند) و این محصول نیز یک مدرک زنده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.