سلامت تن و موسیقی‌تان را به راه کنید

0

 

  • Runtastic Running & Fitness

با این اپلیکیشن رایگان ورزش کنید و تناسب اندام خود را تقویت نمایید. این اپلیکیشن می‌تواند ردیاب تناسب اندام خوبی برای شما باشد و مسافت، زمان، سرعت، ارتفاع، کالری مصرف شده و غیره را برای شما اندازه‌گیری کند. این اپلیکیشن بهترین برنامه کاربردی برای دو و پیاده‌روی است. این اپلیکیشن کاملا‌ برای Android Wear بهینه‌سازی شده است. Runtastic GPS Running & Fitness در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین اپلیکیشن ردیاب تناسب اندام در اپ‌استور شناخته شده است.

از قابلیت‌ها و مزایای این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 ردیاب تناسب اندام شخصی همراه با GPS و نقشه مسیر  مربی صوتی: بازخورد صوتی برای مایل اول.  هدف دویدن سالانه: تعیین یک هدف و پیگیری آن  پیگیری کفش: ردیابی مسافت طی شده با یک جفت کفش شما و اعلام زمان تعویض کفش  یکپارچه‌سازی با Google Fit و MyFitnessPal  نمایش فعالیت‌ در Runtastic Orbit و Runtastic Moment، دستگاه‌های پوشیدنی ردیاب فعالیت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته (مناسب برای دو، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و کوهنوردی)  دستگاه پخش موسیقی یکپارچه‌سازی شده 

 تابلوی اعلانات دو: امکان اطلاع از اینکه کدام‌یک از دوستان هفته یا ماه گذشته طولانی‌ترین مسیر را طی کرده است.

 

  • Music Memos

Music Memos آسان‌ترین روش برای ترانه‌سراهاست تا به آسانی ایده‌های موسیقی جدید خود را ثبت و سازماندهی کنند. می‌توانید از آیفون، آیپد یا آیپاد خود برای ضبط گیتار آگوستیک، پیانو، صدا‌ و هر آلت موسیقی دیگری با کیفیت بالا و فایل صوتی فشرده‌سازی نشده استفاده کنید. سپس ایده‌های خود را برای شروع به ساخت یک مجموعه از تمام قطعات شعر جدید و دلخواه خود نامگذاری، تگ و رتبه‌دهی کنید. این اپلیکیشن به طور خودکار ریتم و آکوردهای خود را تشخیص داده و به شما امکان می‌دهد تا بلافاصله ایده موسیقی خود را همراه با یک بخش ریتم بشنوید. آکوردهای نواخته شده خود را مشاهده کنید، نظرات و ترانه به آن اضافه کرده یا آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن به عنوان یکی از ۱۰۰ برنامه برتر سال ۲۰۱۵ در اپ‌استور شناخته شده  و از قابلیت‌های زیر برخوردار است:

 ضبط آسان هر ایده موسیقی با استفاده از رابط ساده  گوش دادن به ایده‌های آهنگ ضبط شده با یک درامر مجازی و نوازنده باس  تنظیم صدای درام یا باس با استفاده از کنترل‌های ساده برای شنیدن ایده خود به حالت‌های مختلف تنظیم گیتار خود با یک تنظیم‌کننده ابزار تعبیه شده  نامگذاری هر آهنگ و حذف فایل‌های ضبط شده ناخواسته  پشتیبانی از iCloud Drive تا ایده‌های آهنگ شما همیشه در مکان امنی باشد و بتوانید با تمام دستگاه‌های آی‌او‌اس به آنها دسترسی داشته باشید.

  • Photo Editor by Aviary

این اپلیکیشن روش فوق‌العاده‌ای را برای ایجاد و اشتراک‌گذاری عکس‌های زیبا ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن از نظر مجله نیویورک تایمز بهترین اپلیکیشن برای iOS 7 و از نظر مجله تایم جزء «۵۰ اپلیکیشن برتر آیپد سال ۲۰۱۳» شناخته شده است. Aviary یک روش جالب و ساده برای ایجاد عکس‌های زیبا در چند ثانیه است. شما می‌توانید به طور حرفه‌ای از فیلترهای طراحی شده، استیکرهای خلاقانه و فریم‌ها، ابزارهای نقاشی و غیره استفاده کنید. ویژگی‌های این اپلیکیشن به شرح زیر است:

 استفاده از بیش از ۱۰۰ فیلتر رایگان و قابل خرید  دریافت استیکرها، فریم‌ها و طرح‌های لایه‌ای فوق‌العاده  سلفی با حذف قرمزی چشم  ارتقای کیفیت لبخند شما با سفید کردن دندان‌ها  امکان حذف و تغییر رنگ به انتخاب شما  رسم، افزودن متن و ایجاد آثار به‌یادماندنی  برش، چرخاندن‌ و صاف کردن عکس‌های خود  توجه به موضوع عکس شما با استفاده از فوکوس  تغییر روشنایی، کنتراست، هایلایت و سایه  تنظیم اشباع، گرمی، رنگ و محو‌کردن قسمت‌هایی از عکس  اشتراک‌گذاری عکس‌ها در اینستاگرام، توییتر یا فیس‌بوک  سفارشی‌سازی تجربه اپلیکیشن خود با ابزارهای کشیدن و رها کردن  توسعه گزینه‌های ویرایش عکس با هزاران جلوه ویژه حرفه‌ای، فریم‌ها و استیکرهای جذاب  بهره‌مندی از رزولوشن بالای عکس‌های ذخیره‌ شده

 

  • Vert

ورت، جالب‌ترین، کارآمدترین و جامع‌ترین تبدیل‌کننده واحد و ارز در سیستم عامل آی‌او‌اس است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را مطابق با نیازهای خود شخصی‌سازی کنید. اگر دانشجو هستید، یا صاحب کسب‌و‌کار یا گردشگر، صخره‌نورد یا هر فرد دیگری می‌توانید از قابلیت‌های ورت استفاده کنید. این اپلیکیشن به عنوان یکی از «۵۰ اپلیکیشن برتر آیفون در سال ۲۰۱۴»، «بهترین اپلیکیشن آیفون در سال ۲۰۱۴»، یکی از «۱۵ اپلیکیشن برتر در سال ۲۰۱۳»، «بهترین اپلیکیشن برای آیفون و آیپد در سال ۲۰۱۳»، و یکی از «۴ اپلیکیشن برتر آی‌او‌اس» شناخته شده است. به علاوه Vert به عنوان اپلیکیشن در حوزه ابزار رتبه اول را کسب کرده است، مقام بهترین اپلیکیشن جدید را به خود اختصاص داده و به عنوان ابزار مناسب در حین سفر شناخته شده است. از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 قابلیت جست‌وجوی فوق العاده، پیدا کردن واحدها بر حسب نام یا کد، پیدا کردن ارزها بر حسب کشور  تبدیل آفلاین  تنظیم خودکار ارز بر حسب کشور ساده‌ترین روش برای ایجاد و استفاده از فهرست‌های دلخواه  انتخاب دسته‌بندی که می‌خواهید برای راه‌اندازی آن با اپلیکیشن  نمایش تمام صفحه در صورت تقاضا  ماشین حساب  گزارش تاریخچه تبدیل  پشتیبانی از برنامه URL این اپلیکیشن بیش از ۱۰۰۰ واحد در ۳۴ دسته‌بندی دارد. ۱۶۴ ارز با به‌روز‌رسانی‌های خودکار ارائه می‌دهد. همچنین واحد‌های ترکیبی (برای مثال پوند + اونس)، تبدیل‌کننده اندازه لباس، کلاه و کفش دارد. ورت واحدهای چینی و ژاپنی و نیز واحدهای غیرمعمول مانند donkeypower، manpower و غیره را نیز ارائه می‌دهد. رابط کاربری این اپلیکیشن برای آیفون و آیپد بهینه‌سازی شده است و طراحی فوق‌العاده زیبایی دارد. این اپلیکیشن را می‌توان متناسب با نیازهای خود شخصی‌سازی کرد. به علاوه تم‌های رنگی متنوع و چندگانه‌ای نیز در ورت ارائه می‌شوند. واحدهای اندازه‌گیری این اپلیکیشن عبارتند از:

 شتاب، زاویه، مساحت، آشپزی (حجم به وزن)، ارز، اندازه داده، سرعت انتقال داده، تراکم، انرژی، نیرو، فرکانس، مصرف سوخت، طول/فاصله، فشار، سرعت، دما، زمان، حجم، وزن و غیره.  لباس: سایز سینه، کلاه، تی‌شرت و بلوز، کفش، کت و شلوار و پیراهن  سایر موارد: درجه صخره‌نوردی و…

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.