تی شرت های اشعه ایکس که داخل بدن انسان را نشان می دهد

0

محققان قصد دارند یک تی-شرت واقعیت مجازی بسازند که به کاربران امکان می دهد احساس کنند با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه یا هدست VR می توانند داخل آناتومی فردی را که تی-شرت پوشیده است، مشاهده کنند.به گزارش شنبه مگ: این تی-شرت نمایی از سیستم اسکلتی، گوارشی و گردش خون افراد را ارائه می دهد. این تی-شرت به گونه ای طراحی شده است که اطلاعاتی را درباره کار اندام های داخلی بدن انسان به کودکان آموزش می دهد.این محصول جدید مانند یک لنز شگفت انگیز است که به کودکان کمک می کند به پتانسیل یادگیری کامل خود دست پیدا کنند. یکی از روسای بازاریابی محصولات سامسونگ روی سیستم های واقعیت مجازی شرکت کار می کند.

نحوه کار این فناوری بدین گونه است که این تی-شرت پر از کدهای پاسخ سریع و یک نوع بارکد است که معمولاً از آن در تبلیغات و امضا استفاده می شود. وقتی تلفن هوشمند و سایر دستگاه های مرتبط با اینترنت این کدهای پاسخ سریع را اسکن می کنند، یک برنامه رایگان از شرکت Curiscope از این کدها برای همپوشانی تصاویر انیمیشن آناتومی انسان روی تی-شرت استفاده می کند. افراد می توانند از این برنامه برای تماشای آناتومی فرد دیگر استفاده کنند، یا از یک آینه یا یک حالت سلفی دستگاه همراه برای تماشای خودشان که این تی-شرت را بر تن دارند، استفاده کنند.

محققان قصد داشتند یادگیری درباره بدن انسان را به یک تجربه هیجان انگیز تبدیل کنند، و به نظر رسید بهترین روش برای این کار استفاده از تی-شرت هایی که داخل بدن انسان را شبیه سازی می کنند.

شما با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند یا تبلت می توانید روی تگ های سیستم گردش خون یا سیستم گوارشی تلنگر بزنید؛ با تلنگر روی آنها، ویدئوها و متن هایی باز می شوند که اطلاعات بیشتری را درباره آن بخش از آناتومی بدن ارائه می کنند. افرادی که از هدست های VR استفاده می کنند، فقط می توانند روی آن بخش از بدن که می خواهند، متمرکز شوند.

تیم تحقیقاتی امیدوار است اطلاعات بیشتری را درباره بیولوژی بدن انسان کشف کند. اگر محققان بتوانند کاری کنند که نظر کودکان درباره بدن و نیز علوم تغییر کند، می توان به موفقیت بزرگی دست یافت. اگر بتوانیم آموزش را در بافت واقعی انجام دهیم، بسیار عالی خواهد بود. زیرا کودکان آنچه را که روی کاغذ و دفتر یاد می گیرند، به آناتومی بدن خود نسبت نمی دهند.

در صورت موفقیت در این پروژه، محققان قابلیت های بیشتری به آن اضافه خواهند کرد. یکی از این احتمالات مشاهده سلامتی و بیماری است. برای مثال کاربران می توانند تفاوت بین ریه های سالم و ریه های یک فرد سیگاری یا تفاوت بین عروق گرفته و باز را مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.