اوبرهلث با مدپاد ادغام می‌شود

برنامه جدید استارتا‌‌‌پ‌های پزشکی برای کمک به پزشکان و بیماران در خانه

0

یکی از بهترین مزایای ادغام اوبرهلث و مدپاد کاهش هزینه‌های مربوط به قرار ملاقات‌های پزشکی است. هر‌ساله بیش از میلیاردها دلار صرف هزینه‌های ویزیت پزشکان در صنعت مراقبت‌های پزشکی می‌شود.

اوبر‌هلث (Uber Health) در هفته‌های گذشته با بخش‌ پزشکی شرکت هنری شین مدیکال (‌Henry Schein Medical) و مدپاد (Medpod) گفت‌وگو و قراردادی را امضا کرد. مدپاد سازنده بخش پزشکی اسناد موبایلی میکرو کارت۲ (microcart MobileDoc) است.

مدیران این شرکت‌ها به این دلیل با ادغام موافقت کردند تا بتوانند از خدمات مراقبت از راه‌دور مدپاد استفاده کنند. مدپاد به پزشکان این امکان را می‌دهد تا آزمایش‌هایشان را از راه دور مدیریت کنند.

به عنوان بخشی از این معامله، پزشکان با استفاده از پلتفرم تله‌دیاگنوستیک مدپاد، قادر خواهند بود تا برنامه درمانی بیماران را از راه‌دور برایشان ارسال کنند، راه‌های مراقبت از خود را به بیماران آموزش دهند و از آنها آزمایش‌ بگیرند.

اسناد موبایلی میکرو‌کارت‌۲ همچنین سیستم مشاوره‌ای خواهد بود که بیماران را آگاه می‌سازند. علاوه بر این، دارای ابزارهای تشخیصی حرفه‌ای خواهد بود که می‌تواند اطلاعاتی از جمله دما، نفوذپذیری جانبی اکسیژن، فشار خون، قد و وزن را جمع‌آوری کند.

این سرویس همچنین شامل یک «زیرساختار پزشکی همراه» با خدماتی مانند چت تصویری خواهد بود. یکی از بهترین مزایای ادغام اوبرهلث و مدپاد کاهش هزینه‌های مربوط به قرار ملاقات‌های پزشکی است. هر‌ساله بیش از میلیاردها دلار صرف هزینه‌های ویزیت پزشکان در صنعت مراقبت‌های پزشکی می‌شود.

در حال حاضر بسیاری از استارتاپ‌ها و شرکت‌های مراقبت‌های پزشکی به دنبال یافتن روش‌های مناسبی به منظور ساده‌سازی قرار ملاقات‌های پزشکی و آزمایش‌های دیاگنوستیک برای بیماران هستند.

جک تاویل(Jack Tawil)، مدیرکل شرکت مدپاد، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «همکاری جدید ما با اوبرهلث و آغاز به کار پروژه اسناد موبایلی مدپاد۲‌، نوآوری‌‌ای در زمینه خدمات پزشکی است. همچنین سیستم تشخیص‌های پزشکی سنتی را تغییر خواهد داد.»

همکاری جدید ما با اوبرهلث و آغاز به کار پروژه اسناد موبایلی مدپاد۲‌، نوآوری‌‌ای در زمینه خدمات پزشکی است

مدیر مدپاد بر این باور است که با اسناد موبایلی‌ پزشکان توانایی درمان بیماران را در محل کار یا خانه آنها دارا هستند. همچنین اسناد موبایلی‌۲ تنظیماتی غیرسنتی دارند.

جک تاویل در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: «ما می‌توانیم گزینه‌های تازه‌ای مثل ارسال دارو و خدمات پزشکی را برای بیماران داشته باشیم.» اوبرهلث در سال گذشته سیستم «HIMSS۱۸» را راه‌اندازی کرده بود و توانست به بیش از هزار مشتری کمک کند.

آرون کروول (Aaron Crowell)، مدیر ارشد اوبر‌هلث در گفت‌وگو با موبی‌هلث‌نیوز (MobiHealthNews)، در فوریه ۲۰۱۹ گفت: «کاری که ما کردیم، از زمین بلند‌شدن و ایجاد زیرساخت‌ها بود.

ما مشاورانی را انتخاب کردیم که هر‌کدام در رشته خود متخصص هستند و مطمئن هستیم کار درستی را انجام می‌دهند. داده‌های ما رمزنگاری شده‌است و کارکنان ما آموزش‌ «بیمه سلامت قابل انتقال و مسئولیت»‌ را گذرانده‌اند.

اینها مسائلی واقعا مهم هستند. در غیر این صورت ما نمی‌توانستیم از مشتریان و سازمان‌هایی که با آنها تعامل داریم، محافظت کنیم. به طور واضح برای مراقبت از بیماران از موقعیت‌یاب GPS استفاده می‌کنیم و پیشینه آنها را بررسی می‌کنیم.»

در فضای رقابتی مراقبت‌های پزشکی شرکت‌های بسیاری حضور دارند که در این میان می‌توان از شرکت آمریکایی لیفت(Lyft) نام برد.

لیفت همانند اوبر به طور تخصصی در زمینه حمل‌و‌نقل فعالیت می‌کند. لیفت پلتفرمی است که خدمات حمل‌و‌نقل را برای موارد غیر اور‌ژانسی انجام می‌دهد و ساکنان آریزونا می‌توانند از طریق آن قرار ملاقات‌های پزشکی خود را تنظیم کنند. از سوی دیگر، شرکت لیفت به بیماران بی‌بضاعت آریزونا کمک می‌کند تا قرارهای پزشکی خود را بگذارند و سریع‌تر درمان شوند.

منبع: MobiHealthNews 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.