مراسم اعطای لوح و نشان امین‌الضرب – گزارش تصویری

بنیانگذاران دیجی کالا و آپارات نشان امین الضرب دریافت کردند

0

در سومین دوره اهدای نشان کارآفرینی امین الضرب، بنیانگذاران دیجی کالا و آپارات موفق به دریافت این نشان از میان ۴۲۰ شرکت بزرگ شدند.

سومین دوره مراسم اعطای لوح، نشان و تندیس امین ‌الضرب روز هجدهم دی ماه از سوی اتاق بازرگانی تهران با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و فعالان بخش خصوصی در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم از استاد محمدعلی موحد و استاد عزت‌الله فولادوند به عنوان ۲ چهره فرهنگی و پژوهشگر اثرگذار در حوزه اقتصاد تقدیر به عمل آمد. پس از آن از سیدابوالقاسم مرتضوی، بنیانگذار کارخانه آرد ستاره و لئون آهارونیان، مدیرعامل شرکت سنتی و از فعالان صنعت حمل‌ونقل به‌عنوان ۲ چهره پیشکسوت صنعت و اقتصاد با اعطای لوح و نشان امین‌الضرب تقدیر شد.

همچنین لوح و نشان امین الضرب به سلطان‌حسین فتاحی، بنیانگذار کارخانه تولید لوازم خانگی امرسان و اکبر ابراهیمی، رئیس هیات مدیره گروه صنعتی پاکشوما به پاس فعالیت‌های صنعتی‌، تولید و ایجاد اشتغال از سوی اتاق بازرگانی تهران اهدا شد. همچنین ۲ کارآفرین برتر بخش خصوصی یعنی عباسعلی قصاعی، بنیانگذار چینی زرین ایران و حمیدرضا‌ هاشمی‌نیا، بنیانگذار و رئیس هیات مدیره شرکت‌های تکوین الکترونیک، سام الکترونیک و سام سرویس به‌عنوان کارآفرینان برتر، برنده تندیس امین‌الضرب از اتاق بازرگانی تهران شدند.

۲ کسب‌وکار استارتاپی موفق به دریافت این نشان شدند

سعید و حمید محمدی، بنیانگذاران دیجی کالا و محمدجواد شکوری مقدم از کارآفرینان اکوسیستم استارتاپی هستند که موفق به دریافت نشان و لوح امین الضرب شدند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.